اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد:

تاسیس نمایندگی محصولات یانمار در منطقه ویژه بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از تاسیس نمایندگی محصولات شرکت موتورهای دریایی یانمار در منطقه ویژه بندر بوشهر خبر داد.

تاسیس نمایندگی محصولات یانمار در منطقه ویژه بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیامک احمدی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از کارهای جدید در دست اقدام در این منطقه، تأسیس نمایندگی آموزش، مونتاژ و فروش محصولات شرکت موتورهای دریایی یانمار توسط شرکت صدفکاران است.
وی با اشاره به بازدید ژاپنی ها از منطقه ویژه بوشهر افزود: نمایندگان این شرکت ژاپنی با بازدید از منطقه، خواستار انجام این پروژه و همکاری در آن شدند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تصریح کرد: هم اکنون سوله مورد نظر برای انجام این پروژه مهم تکمیل شده و آماده بهره برداری است.
احمدی با اشاره به عدم تخصیص منابع ملی به منطقه ویژه اقتصادی اظهار داشت: سعی شده فضا چنان مهیا شود که سرمایه گذار با اطمینان خاطر از همراهی و پشتیبانی مجموعه مدیریتی منطقه، به سرمایه گذاری در زمینه های تولیدی یا خدماتی مورد نظر خود بپردازد.
وی در ارتباط با برنامه‌های پیش بینی شده در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزود: توسعه، تکمیل و تجهیز آزمایشگاه استاندارد برای آزمایش انواع و اقسام کالاهای صنعتی، مواد غذایی و غیره، طرح توسعه کارخانه تولید لامپ کم‌مصرف، کارخانه تولید ورق‌های هالوشیت در سایزهای گوناگون از دیگر پروژه‌های پیش رو در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر تصریح کرد: افزایش محدوده منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، موجب سهولت دسترسی این منطقه به دریا را فراهم میآورد و زمینه توسعه ترانزیتی بوشهر گسترش مییابد.
احمدی خاطر نشان کرد: با الحاق 2 هزار و 700 هکتار به منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، امکان ایجاد توسعه زیرساخت در بخش‌های دریایی و اماکن توریستی و خدماتی و همچنین پسکرانه بندری فراهم شده است.
احمدی از محقق شدن ساخت شناور توسط شرکت صدرا که از بزرگترین شرکت‌های صنعتی است در این محدوده خبر داد و گفت: با مساعدت استاندار بوشهر و معاونان وی، این خواسته‌های دیرینه برای توسعه تجارت در بوشهر که جزو مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری به استان بود، به ثمر نشسته است.
وی اظهار داشت: بندر بوشهر با اجرای طرح توسعه ظرفیت بسیار مناسبی برای انجام امور بندری و دریایی پیدا کرده و افزایش میزان تخلیه و بارگیری در این بندر و فعالیت‌های منطقه ویژه اقتصادی نشان از این اتفاق دارد.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر ادامه داد: با فراهم کردن زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان بوشهر، علاوه بر رونق فعالیت‌های اقتصادی، زمینه عمران و آبادانی استان بوشهر نیز فراهم میشود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول