اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر:

اداره بندر بیشترین پروژه افتتاحی را دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: در بین دستگاه‌های اجرایی استان نیز اداره کل بنادر و دریانوردی با 56 میلیارد تومان بیشترین مبلغ اعتبارات پروژه‌های افتتاحی هفته دولت را به خود اختصاص داده است.

اداره بندر بیشترین پروژه افتتاحی را دارد
محمد حسین زارع  امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اهرم ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت 429 پروژه با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان درا ستان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
زارع اضافه کرد: فلسفه هفته دولت، خدمات ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو تن از کارگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی برای مردم است.
وی افزود: این دولت نیز ادامه دهنده راه شهیدان رجایی و باهنر بوده و همواره محرومیت زدایی و خدمت بی منت را به عنوان دو رکن اساسی در انجام امور مردم، سرلوحه کار خود قرار داده است.
زارع به خدمات دولت در بخش‌های مختلف اشاره و بیان داشت: دولت خدمتگزار با شجاعت دست به کارهای بزرگی زده و مسکن مهر، ساماندهی مصرف سوخت و هدفمندی یارانه‌ها تنها بخشی از این اقدامات است که در نهایت منافع عمومی مردم را به دنبال داشته است.
وی در این گفت‌وگو با بیان اینکه مسئولین و مدیران استانی نیز باید نیازها و مطالبات اساسی مردم را شناسایی کنند متذکر شد: مسئولین و مدیران استان باید با برنامه ریزی دقیق و اصولی در جهت رفع نیازهای اساسی مردم و توسعه و پیشرفت کشور حرکت کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر در پاسخ به این سئول که در هفته دولت چه پروژه‌هایی در استان افتتاح می‌شود نیز گفت: در هفته دولت 429 پروژه با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: از نظر تعداد پروژه‌های هفته دولت، دشتستان با 101پروژه، تنگستان با 82 پروژه و بوشهر با 61 پروژه به ترتیب در رتبه اول تا سوم قرار گرفته‌اند و از نظر مبلغ اعتبار پروژه‌ها نیز بوشهر با 64 میلیارد تومان، دشتستان با 49 میلیارد تومان و گناوه با 15 میلیارد تومان در رتبه‌های اول تا سوم هستند.
زارع اضافه کرد: در بین دستگاه‌های اجرایی استان نیز اداره کل بنادر و دریانوردی با 56 میلیارد تومان بیشترین مبلغ اعتبارات پروژه‌های افتتاحی هفته دولت را به خود اختصاص داده که شامل پروژه‌های زیرساختی و تأسیسات بندری می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول