اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته تعاون؛

آغاز به کار 37 تعاونی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون استان زنجان از آغاز به کار 37 تعاونی در استان زنجان همزمان با هفته تعاون خبر داد.

آغاز به کار 37 تعاونی در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسی متوسلین بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعاونی‌ها در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، خدمات و... هستند.
وی با بیان اینکه 3 هزار و 550 نفر عضو این تعاونی‌ها هستند، ادامه داد: این تعاونی‌ها برای 480 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
مدیرکل تعاون استان زنجان میزان سرمایه‌گذاری این تعاونی‌ها را 270 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تسهیلات پرداختی به این تعاونی‌ها نیز 96 میلیارد ریال بوده است.
وی با بیان اینکه به مناسبت هفته تعاون برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است گفت: واگذاری 399 واحد مسکونی ساخت تعاونی‌ها، برگزاری نمایشگاه عکس تعاون در دو بخش حرفه‌ای و آماتور، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، گلباران مزار شهدا و حضور ترویجی در شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته تعاون در استان زنجان است.
متوسلین همچنین از تجلیل از تعاونی‌های برتر استان زنجان همزمان با هفته تعاون خبر داد.
وی به تدوین سند استراتژیک تعاون و سند توسعه اشتغال و هدف‌گذاری برای تعاون اشاره کرد و ابراز داشت: این اسناد راه‌های تحقق 25 درصدی سهم تعاون از اقتصاد در سطح استان زنجان را مشخص می‌کند.
مدیرکل تعاون استان زنجان به مصوبات سفرهای ریاست جمهور اشاره کرد و یادآور شد: 85 درصد مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان زنجان محقق شده است.
وی خاطر‌نشان کرد: 15 درصد باقی مانده مربوط به جذب نیروی انسانی در اداره است و با توجه به سخت‌گیری‌های انجام شده در این زمینه محقق نشده است.
متوسلین از تحقق 98 درصدی مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: 30 درصد مصوبات دور سوم سفر نیز تاکنون محقق شده است.
وی به تشکیل 341 تعاونی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال جاری نیز 113 تعاونی تشکیل شده است.
مدیرکل تعاون استان زنجان با اشاره به اقبال خوب مردم استان زنجان به تعاونی افزود: جمعیت حدود یک میلیون نفری استان زنجان حدود 1.5 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد اما 3.5 درصد تعاونی‌های تشکیل شده در استان زنجان اتفاق افتاده است.
وی همچنین به ارائه خدمات به تعاونی‌های استان اشاره کرد و یادآور شد: از سال 84 تاکنون در بخش تعاون 885 میلیارد ریال تسهیلات به بخش تعاون داده شده است.
مدیرکل تعاون استان زنجان خاطر نشان کرد: این تسهیلات به 475 تعاونی استان زنجان پرداخت شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول