اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تصویب طرح آموزش مهارت‌های زندگی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیر امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آموزش مهارت‌های زندگی در کهگیلویه و بویراحمد برای فرهنگ‌سازی در میان قشر جوان تصویب می‌شود.

تصویب طرح آموزش مهارت‌های زندگی در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مریم گشتاسبی امروز در نشست اتاق فکر بانوان و خانواده این استان با موضوع بررسی راهکارهای پیشگیری و کاهش طلاق در استان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی توجه ویژه‌ای به نسل جوان داشته که در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری مشهود است.
این مسئول به سعی دشمن در جبهه فرهنگی برای اضمحلال نظام خانواده اشاره کرد و بیان داشت: جبهه جنگ نرم امروز به سطح خانواده‌ها کشیده شده و دشمن تلاش دارد که بنیان خانواده‌ها را در این کارزار مورد هدف قرار دهد. 
مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، بیکاری سرپرست خانوار و فقر و اعتیاد زوجین را از علل و عوامل بروز طلاق در این استان دانست و افزود: عوامل دیگری از جمله عدم آگاهی زوجین از خصلت‌های زنانه و مردانه و خواسته‌های یکدیگر نیز از عمده دلایل بروز طلاق در استان است.
گشتاسبی همچنین بهترین و مؤثرترین عامل پیشگیری از این موارد را آموزش مهارت‌های زندگی عنوان کرد و گفت: آموزش مهارت‌های زندگی عبارت است از آموزش مجموعه‌ای از توانایی‌ها که زمینه سازگاری و رفتار مثبت و مفید را فراهم می‌کند.
طرح آموزش مهارت‌های زندگی در سطح استان در این نشست به تصویب رسید و مقرر شد سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان متولی این طرح شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول