اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

حضور زنان در عرصه‌های سیاسی ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی را ضروری دانست و گفت: حضور بانوان در عرصه‌های مدیریتی نباید موجب تخریب ارکان خانواده شود.

حضور زنان در عرصه‌های سیاسی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، زهرا شرف الدین در حاشیه مراسم تجلیل از رسانه‌هایی که در هفته زن پوشش خبری مناسبی از برنامه‌های اداره کل امور بانوان استان داشتند در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر میزان جایگاه مدیریتی بانوان در سطح استان بیان داشت: بانوان دارای توانمندی‌های بالایی در عرصه مدیریتی هستند، ولی اولویت مدیریت بانوان باید در عرصه خانواده و تربیت فرزندان در جامعه اسلامی باشد.
وی خاطرنشان کرد: استحکام ارکان خانواده از اصول مهمی است که در عرصه انسان‌سازی بانوان باید به این امر مهم اهتمام ورزند در حالی که در جامعه مدرن تبعیت از زندگی پیشرفته غربی ناخواسته زنان جامعه را به سمت تفکر اومانیسم، فمینیسم و سکولار سوق داده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه شاخص تشخیص جامعه متعالی وابسته به میزان مدیریت بانوان در جامعه نیست، یادآور شد: شاخص جامعه متعالی مدیریت زنان در عرصه خانواده است که چه میزان در تعالی جایگاه انسانی موثر بودند.
وی ابراز داشت: بانوان ستاد فرماندهی پنهان جهان هستند، ولی با چراغ خاموش حرکت می‌کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه به بهانه کسب جایگاه مدیریتی نباید ارزش خانواده را زیر سوال برده شود، تصریح کرد: به بهانه تعالی زن نباید خانواده از دست برود و ضرورت دارد تا زنان و مردان نسبت به جایگاه خود شناخت کافی داشته باشند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، آموزش‌هایی که از سوی این اداره کل برای بانوان جامعه در نظر گرفته شد را در سطح کشور الگو و پایلوت اعلام کرد و متذکر شد: در شش سال اخیر تاکنون بحث آموزش‌های خانواده مورد توجه استانداری قرار گرفت و در این بخش کلاس‌های آموزشی برای کاهش طلاق و حفظ بنیان خانواده و تثبیت جایگاه بانوان در جامعه به عنوان یک ارزش والای انسانی تشکیل شد.
وی ادامه داد: 75 هزار نفر در اجرای طرح رحمت شرکت کردند و از آموزش‌های این کلاس بهره‌مند شدند.
شرف‌الدین اذعان داشت: در آموزش طرح مودت که برای زوج‌های جوان و طرح آموزش دختران جوان برگزار شد در 108 روستای مازندران حدود 4 هزار دختر در این پوشش آموزشی شرکت کردند.
در این جلسه اداره کل امور بانوان استانداری مازندران از خبرنگاران حوزه امور بانوان و خانواده استانداری که در طول یک سال اخیر در پوشش خبری همکاری داشتند قدردانی کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول