اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ رئیس هیئت کبدی استان قم:

6 تیم در مسابقات کبدی بانوان قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس هیئت کبدی استان قم از برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی بانوان قم با شرکت شش تیم خبر داد.

6 تیم در مسابقات کبدی بانوان قم رقابت می‌کنند
سعیده‌‌سادات خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی کبدی بانوان قم به رسم سال‌های گذشته برگزار می‌شود و در آن شش تیم از باشگاه‌های فعال کبدی بانوان استان قم به رقابت می‌پردازند.
وی ادامه داد: امسال نیز رقابت‌های کبدی بانوان قم جام رمضان با شرکت تیم‌های کبدی فعال سطح استان قم برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های شرکت‌کننده در به شکل دوره‌ای برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت می‌پردازند.
نایب ‌رئیس هیئت کبدی استان قم با اشاره به زمان و چگونگی برگزاری رقابت‌های کبدی بانوان جام رمضان قم، افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات، رقابت‌های خود را به شکل دوره‌ای در سالن سوده مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار می‌کنند.
وی اظهار داشت: در تمام تیم‌های حاضر در مسابقات کبدی بانوان جام رمضان، مربیان بسیار خوب و فعال استان قم کار می‌کنند که با تلاش خستگی‌ناپذیر آنها با وجود امکانات و اعتبارات محدود، در سال‌های اخیر توانسته‌ایم کبدی بانوان قم را در میادین مختلف کشوری شرکت دهیم.
خلیلی ابراز داشت: همه تیم‌ها و نفراتی که در مسابقات کبدی جام رمضان شرکت می‌کنند، تمام کبدی‌کاران حرفه‌ای بخش بانوان هیئت کبدی استان قم هستند که به صورت فعال در این رشته ورزشی تلاش می‌کنند و امیدوارم بتوانیم مسابقاتی در سطح مطلوب را تجربه کنیم.
نایب ‌رئیس هیئت کبدی استان قم خاطرنشان کرد: سال گذشته که این رقابت‌ها را در ماه مبارک رمضان برگزار کردیم، مسابقات از سطح بسیار بالا و جذابیت خاصی برخوردار بود و تمام بانوان کبدی‌کار در قالب تیم‌های مختلف توانستند آمادگی خود را برای رقابت‌های مهم و آینده تیم کبدی بانوان استان به نمایش بگذارند.
وی تأکید کرد: از برگزاری این رقابت‌ها اهداف مهمی را دنبال می‌کنیم اما یکی از مهم‌ترین اهداف مورد نظر هیئت کبدی در بخش بانوان، تقویت و افزایش انسجام کبدی‌کاران استان از نظر کیفی است، ضمن اینکه شناخت استعدادها از دیگر اهداف ما در رقابت‌های این دوره به شمار می‌رود.
خلیلی با اشاره به توانمندی داوران زن کبدی قم اظهار داشت: از مرضیه زمانی، نعیمه‌سادات موسوی‌پور، هدی پناهی و سمیرا کاوندی به عنوان چهار داور قضاوت‌کننده در این مسابقات استفاده خواهیم کرد تا مسابقات در سطحی مطلوب برگزار شود.
وی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هیئت کبدی در بخش بانوان گفت: پیکارهای کبدی ساحلی بانوان کشور و همچنین مسابقات کبدی قهرمانی بانوان کشور میادین مهمی هستند که بانوان کبدی‌کار استان قم زیر نظر کادر فنی خود را برای حضوری قوی در این رقابت‌ها مهیا می‌کنند.
نایب‌ رئیس هیئت کبدی بانوان استان قم تصریح کرد: رشته کبدی در قم رشته‌ای نوپا است و روز به روز بر تعداد علاقه‌مندان به این رشته ورزشی افزوده می‌شود، بنابراین تلاش می‌کنیم با جذب امکانات بیشتر زمینه موفقیت بانوان استان در مسابقات کشور را نیز فراهم کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول