اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار فیروزکوه:

رهبری به عنوان فصل‏الخطاب در تمام زمینه‌ها عمل می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمام امور فصل‏الخطاب است.

رهبری به عنوان فصل‏الخطاب در تمام زمینه‌ها عمل می‌کنند
علی درویش‏خضری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، با اشاره به مولفه‏های دولت اسلامی و لزوم پیروی از ولایت فقیه و قانون اساسی گفت: در نظام اسلامی، رهبری به عنوان فصل‏الخطاب در تمام زمینه‌ها عمل می‌کنند و همواره نظر نهایی با رهبری است.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب که جایگاه ولی‏فقیه نظام اسلامی را در اختیار دارد، بر اساس قانون اساسی تنظیم کننده روابط بین قوای سه‏گانه بوده و رکن رکین نظام محسوب می‌شود.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه ادامه داد: ولی‏فقیه جایگاهی ویژه و اختیارات خاصی داشته که در قانون اساسی نیز بر آن تاکید شده و دولت دهم نیز همواره بر اساس نظرات رهبری عمل می‌کند و امروز مولفه‏های پیروی از ولایت فقیه توسط دولت در جامعه به طور کامل مشهود است.
 
»»» دولت ترفندهای دشمنان را خنثی کرده است
درویش‏خضری با اشاره به فعالیت‌های دولت در خنثی‏سازی ترفندهای دشمن اظهار داشت: دولت اسلامی در عرصه‌های خارجی و داخلی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا حقوق تضییع شده ملت را به آن‌ها برگرداند.
وی گفت: دولت به خصوص در عرصه‌های خارجی، دفاع بی‏نظیر و پیگیری مجدانه‌ای درباره حقوق هسته‌ای ملت ایران داشته است و در بسیاری از موارد، دولت توانسته است ترفندهای دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی سازد.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه افزود: دولت امروز در راه مبارزه با دشمنان داخلی که به نوعی از سوی دشمنان خارجی نظام تغذیه می‌شوند و به ویژه در جنگ نرم حضوری فعال دارد.
درویش‏خضری ادامه داد: دولت با توجه کامل به این موضوع، سفرهای دور سوم خود را حول محور امور فرهنگی قرار داد و این نشان‏دهنده درایت مسئولان در راستای خنثی‏سازی توطئه‌های دشمنان ملت است.

»»» دشمنان از جنگ سخت ناامید شده است
معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه اظهار داشت: امروز دشمنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که با جنگ سخت نمی‌توانند نظام اسلامی را به زانو درآورند و به همین خاطر روی به جنگ نرم و ایجاد فتنه‌های داخلی آورده‌اند.
وی بیان داشت: آن‌ها می‌خواهند از این طریق باورهای دینی مردم را مورد هجمه قرار دهند و ریشه‌های مذهبی آن‌ها را سست کنند.
درویش‏خضری اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب و مسئولان ارشد کشور بارها این مسائل را گوشزد کردند و همه مسئولان باید به این امر توجه خاصی داشته باشند.
وی از جمله راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن را بصیرت‏دهی به جوانان، حل مشکل اشتغال و تقویت علوم دینی در راستای جلوگیری از نفوذ دشمنان در دانشگاه‌ها و مراکز علمی دانست و گفت: اتحاد و همکاری همه مسئولان در راستای خنثی‏سازی توطئه‌ها در جنگ نرم بسیار لازم و ضروری است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول