اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرگرشهر بابل:

مردم نباید لحظه‌ای از اطاعت رهبری غافل بمانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرگرشهر بابل گفت: مردم نباید لحظه‌ای از اطاعت رهبری غافل بمانند.

مردم نباید لحظه‌ای از اطاعت رهبری غافل بمانند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام عبدالحسین بابایی  امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرگرشهر بابل اظهار داشت: غفلت بزرگ‌ترین دشمن بشر بوده و یک لحظه غفلت 70 سال عمر انسان را فنا کرده و جایگاه رفیع انسان را متزلزل می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز اگر دولت در انجام فعالیت‌های عمرانی و آبادانی کشور لحظه‌ای غفلت کند دشمن از این غفلت ناگهانی سوء استفاده کرده و با ایجاد ترفندها و برنامه‌های از قبل تعیین شده عامل سقوط این دولت خدمتگزار را فراهم می‌کند.
امام جمعه زرگرشهر بابل با اشاره به اینکه پیشرفت هر جامعه‌ای به مدیریت زمان بستگی دارد، تصریح کرد: سفرهای استانی هیئت دولت به شهرهای مختلف کشور با یک برنامه‌ریزی و مدیریت زمان درستی صورت گرفته است به طوری که بیشتر مشکلات مردم در این سفرهای استانی از طریق چهره به چهره رفع شده است.
وی بیان داشت: علاوه بر آن اگر انسان زمان را درست مدیریت کند علاوه بر ارتباط و مناجات با خدا در نمازجمعه، زمانی هم برای فرصت و استراحت در کنار همسر و فرزندان خویش خواهد داشت.
بابایی درباره دفاع از ولایت و رهبری افزود: در حکومت ما ولی فقیه اصل است و رهبر و دولت دو چشم نظام هستند که در اجرای برنامه‌ها مقام معظم رهبری، نقش مهم نظارت و کمک داشته و دولت عامل اجرایی است.
وی با اشاره به اینکه مردم نباید لحظه‌ای از اطاعت رهبری غافل بمانند، تصریح کرد: ولایت فقیه ولایت امیرالمومنین و ولایت خدا در کشور است و تلاش برای حفظ دستاوردهای انقلاب، توجه به جایگاه رفیع شهدا، جانبازان و ایثارگران، مقابله با خودمحوری و خودکامگی و وحدت در صحنه بودن عامل تداوم و بقای نظام اسلامی است.
بابایی با اشاره به اینکه زرگرشهر بابل دارای مشکلات زیادی بوده و از بسیاری از امکانات اولیه محروم است از مسئولان خواست نسبت به رفع مشکلات این شهر تلاش کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول