اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

ارائه خدمت‌ به مردم در بستر عنایت رهبری است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: خدمات‌رسانی دولت به مردم در بستر عنایت رهبری شکل گرفته است.

ارائه خدمت‌ به مردم در بستر عنایت رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، کرم‌رضا پیریایی بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی موزه تاریخ‌طبیعی شهرستان ملایر اظهار داشت: حبل‌المتین اتحاد و اتصال کشور و اجتماع در ولایت فقیه و حمایت از رهبری شکل گرفته است و همه ما در یک مسیر جامع و کامل در این راستا گام برمی‌داریم.
وی نعمت رهبری را بزرگترین موهبت الهی خواند و ادامه داد: هیچ نعمتی قابل مقایسه با رهبری نیست و کسانی که در این حکومت به مردم خدمت می‌کنند باید با قوت و قدرت در مسیر ولی فقیه حرکت کنند.
استاندار همدان افزود: خدمات‌رسانی دولت به مردم در بستر عنایت رهبری شکل گرفته و تعامل و مشارکت مردم و مسئولان را به اوج رسانده است.
وی در تأکید به مسئولان گفت: برخورداری از کوشش و تلاش بیشتر برای وحدت و تعامل لازم است تا به قله‌های پیشرفت و موفقیت برسیم.
پیریایی افزود: ما فرصت تمرکز در اختلافات را نداریم و اگر مشکلی نیز در جایی وجود دارد باید از اشتباهات بگذریم چرا که مبنای ما خدمت به مردم است.
معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور نیز ابراز داشت: در دولت نهم و دهم جهش بزرگی در محیط زیست کشور رخ داد.
محمدباقر صدوق ادامه داد: کل مناطق حفاظت شده 6.7 خاک کشور را تشکیل می‌داد اما در دولت نهم و دهم این رقم به 11 درصد رسید که البته طبق استانداردهای بین‌المللی باید به 17 درصد برسد.
وی با اشاره به اینکه کم‌‌آبی یکی از مشکلاتی است که می‌تواند کشور را در آینده با تهدید مواجه کند، بیان داشت: این معضل سبب بروز مسائل زیست‌محیطی می‌شود که پیامدهای خطرناکی را در بر دارد.
در پایان این مراسم کلنگ موزه تاریخ‌طبیعی ملایر با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان به زمین زده شد که قرار بر این شده این پروژه تا پایان سال 92 تکمیل شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول