اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات عید فطر صورت گرفت؛

کشته و زخمی شدن 6 نفر در جاده‌های نایین

مسئول اورژانس شهرستان نایین گفت: در حوادث جاده‌ای تعطیلات سه روزه عید فطر در شهرستان نایین، یک نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند.

کشته و زخمی شدن 6 نفر در جاده‌های نایین
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، رضا عباسی امروز در جمع خبرنگاران در این رابطه اظهار داشت: با توجه به آمارهای راهداری حدود ۶۰ هزار خودرو در طول این سه روز از محورهای مواصلاتی شهرستان عبور کردند که تقریباً 10 درصد افزایش ترافیک را نسبت به موارد مشابه داشته‌ایم.
وی ادامه داد: در این مدت 25 مورد مأموریت توسط اورژانس نایین انجام گرفت که از این تعداد دو مورد مربوط به حوادث بیرون شهری جاده‌ای بوده است.
رئیس اورژانس نایین تصریح کرد: از بین مأموریت‌های انجام شده تعداد 11 مورد مربوط به تصادفات و مابقی غیرتصادفی و موارد بیماری بوده است که از این تعداد 80 درصد آن مربوط به تصادفات موتورسیکلت بوده است.
وی همچنین بیان داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری وانت تویوتا آبی رنگ در جاده گردنه ملا احمد به ورزنه، یک نفر کشته و یک نفر هم زخمی شد.
عباسی افزود: در این حادثه که در ساعت 19 و 30 دقیقه رخ داده است، راننده وانت به نام "تقی.ف" 19 ساله کشته و دو نفر دیگر از سرنشینان خودرو مجروح شدند.
وی اضافه کرد: همچنین در حادثه دیگری در محور چوپانان بر اثر واژگونی خودرو سواری ال نود، سه نفر مجروح شدند.
به گزارش فارس، شهرستان نایین با قرار گرفتن در چهارراه مواصلاتی شرق به غرب و شمال به جنوب کشور، یکی از پرترددترین محورهای استان اصفهان است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول