اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دماوند:

تلفات تصادفات درون‏شهری در دماوند کاهش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند از کاهش تلفات رانندگی معابر درون‏شهری شهرستان دماوند خبر داد.

تلفات تصادفات درون‏شهری در دماوند کاهش یافت
ناصر امیریان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار داشت: در قیاسی بین چهار ماه نخست امسال و سال گذشته، سوانح رانندگی درون‏شهری دماوند در بحث جرح و فوت با کاهش مواجه بود.
وی با اشاره به تمهیدات اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: برخورد عوامل پلیس راهبر با تخلفات حادثه‏ساز نظیر سرعت و سبقت در کاهش این تلفات موثر واقع شده است.
امیریان تصریح کرد: علاوه بر این، اصلاح هندسی و فیزیکی معابر و میادین درون‏شهری شهرستان دماوند نیز نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی داشته است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند پیرامون قوانین جدید جرایم معوقه خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین جدید مصوب در دومین ماه سال جاری مقرر شد تا همه خودروهای سال 89 به پایین که به جهت عدم پرداخت مبالغ جرایم خود مشمول پرداخت دو برابر شده‌اند، اگر از 18 خرداد تا 18 آذر ماه امسال نسبت به پرداخت جرایم خود مبادرت ورزند، بخش دو برابر این جرایم توسط سامانه‌های رایانه‌ای اجرائیات ناجا حذف شود.
وی ادامه داد: در صورت عدم استفاده از این موقعیت برای پرداخت جرایم توسط رانندگان تا مقطع زمانی تعیین شده، قوانین سابق مبنی بر پرداخت دو برابر جرایم معوقه مجددا اجرایی خواهد شد.
امیریان از اطلاع‏رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی دماوند در این خصوص خبر داد و افزود: رئیس پلیس شهرستان دماوند برای آگاهی رانندگان در این خصوص نسبت به نصب بنر در نقاط مختلف این شهرستان اقدام کرده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول