اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری خراسان رضوی خبر داد:

برنامه‌ریزی برای کاهش تصادفات در محورهای خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری خراسان رضوی از انجام اقدامات فوری برای کاهش تصادفات محورهای استان در ماه پایانی تابستان شد.

برنامه‌ریزی برای کاهش تصادفات در محورهای خراسان رضوی
به گزارش خبر گزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی,حسن احمدی نوری در جلسه مشترک بین فرمانده پلیس راه و مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان با موضوع بررسی راهکارهای کاهش تصادفات در جاده‌ها در ماه پایانی تابستان خواستار جدیت همه دستگاه‌های مسئول برای برطرف کردن مشکلات و کاهش آمار تصادفات در محورهای برون شهری استان شد.
وی با یادآوری این نکته که در ایام باقیمانده فصل تابستان و پس از پایان ماه مبارک رمضان حجم سفرها به استان چند برابر افزایش مییابد بر لزوم اقدامات فوری و بازدارنده در راستای کاهش خطرات و سوانح تاکید کرد.
احمدی نوری از مهمترین برنامه‌های این بخش به تعیین 20 نقطه پر حادثه در محورهای استان که دارای آمار سوانح زیادی می باشند اشاره کرد که در فرصت باقیمانده تا عید سعید فطر اصلاح میشود.
وی افزود: با همکاری و تعامل موجود بین ادارات کل راه و ترابری و حمل و نقل و پایانه های استان تعداد دستگاه‌های تردد شمار و دوربین‌های نظارت تصویری در سطح راههای اصلی افزایش یافته که مجموعه راه و ترابری استان را در کنترل بیش از پیش محورها و افزایش سطح خدمات‌رسانی به زائران بارگاه منور علی ابن موسی الرضا(ع) افزایش خواهد داد.
رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل استان با اشاره به کاهش آمار مصدومیت های ناشی از تصادفات در محورهای استان در پنج ماهه ابتدای سال بر لزوم تفکیک دقیق آمار تصادفات در محورهای برون شهری و درون شهری تاکید کرد و افزود: خوشبختانه تعامل مناسبی بین سه دستگاه راه و ترابری، پلیس راه و حمل و نقل استان برقرار شده و با مساعدت پلیس راه کد جغرافیایی دقیق محل تصادفات ثبت و در تحلیل ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
احمدی نوری از دیگر طرح‌های در دست اجرا ویژه ایام پایانی شهریورماه به تولید برنامه ویژه رادیویی توسط اداره کل حمل و نقل و نصب بنرهای با مضمون پیام‌های ایمنی و بازدارنده از تخلفات در محورهای پرترافیک استان توسط اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راه و ترابری اشاره کرد و افزود: مراکز مدیریت راهها در دو اداره کل مذکور با دقت و حساسیت مشغول کنترل محورها هستند و لازم است علاوه براخبار مهم، تحلیل‌های روزانه از وضعیت راهها نیز از طریق پیامک به اطلاع مدیران ذی‌ربط برسد.
وی در پایان با تقدیر از تلاشی‌های پلیس راه و اداره کل حمل‌و‌نقل استان ابراز امیدواری کرد با مجموع اقدامات انجام شده در راستای افزایش سطح ایمنی محورهای استان شاهد روزهایی بدون حادثه و آرام برای عاشقان حرم ثامن‌الائمه (ع) که به نیت زیارت و قربت راهی استان پر برکت خراسان رضوی می‌شوند باشیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول