اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای عالی اشتغال کشور:

حقوق کارگران در واگذاری بنگاه‌ها نادیده گرفته میشود

خبرگزاری فارس: عضو شورای عالی اشتغال گفت: در واگذاری بنگاه‌های اقتصادی که برای کوچک‌سازی دولت صورت گرفته است حقوق کارگران نادیده گرفته شده است.

حقوق کارگران در واگذاری بنگاه‌ها نادیده گرفته میشود
علی بابایی کارنامی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری به عملکرد نمایندگان دور هشتم مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد و بیان داشت: نمایندگان مجلس هشتم برای محقق شدن اهداف جامعه کارگری و بهبود وضعیت این زحمتکشان پرتلاش کشور عملکرد مناسبی نداشتند.
وی خاطرنشان کرد: هیچ طرح و یا لایحه‌ای برای ارتقا و رشد وضعیت کارگران در مجلس به تصویب نرسیده است که این موضوع جای تامل دارد.
رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران تصریح کرد: توقع جامعه کارگری این است که مجلس زمان بیشتری را برای کارگران اختصاص می‌داد چرا که توسعه کشور بدون مشارکت کارگران محقق نمیشود.
بابایی ادامه داد: مجلس هشتم در تصمیم‌گیری برای جامعه کارگری ضعیف عمل کرده و حتی از کم‌کارترین مجالس از نظر کارگران بوده است.
عضو شورای عالی اشتغال کشور یادآور شد: جامعه کارگری به ارزش‌های مجلس اعتقاد دارد ولی در دوران پایانی مجلس هشتم نمایندگان نگاهی به جامعه کارگری نیز داشته باشند.
بابایی کارنامی اذعان داشت: در واگذاری بنگاه‌های اقتصادی که برای کوچک‌سازی دولت صورت گرفته است حقوق کارگران نادیده گرفته شده است که در این بین باید توجه ویژه‌ای به کارگران نیز داشت.
رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران گفت: فعالان کارگری کشور خواستار ساماندهی بیمه بیکاری کارگران، قرارداد موقت کارگران، قانون شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی و پرداخت سهام عدالت کارگران شاغل هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول