اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

اختصاصی فارس/

تشکیل کارگروه‌ ‌بررسی میزان درآمدهای سال 90 دولت در معاونت نظارت مجلس‌

خبرگزاری فارس: معاون نظارت مجلس از تشکیل گروهی در این معاونت برای بررسی میزان درآمدهای دولت در پنج ماهه اول سال جاری به منظور اختصاص اعتبارات مصوب شده در قانون بودجه 90 برای هر ردیف خبر داد.

تشکیل کارگروه‌ ‌بررسی میزان درآمدهای سال 90 دولت در معاونت نظارت مجلس‌
محمدرضا باهنر نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و معاون نظارت رئیس مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به عدم اختصاص برخی از اعتبارات ردیف‌های قانون بودجه 90 توسط دولت، اظهار داشت: ‌ما در رابطه با تخصیص اعتبارات به ردیف‌های مصوب مجلس در قانون بودجه 90 پیگیریهایی را انجام داده‌ایم.

وی بر همین اساس از تشکیل گروهی از کارشناسان، نمایندگان مجلس و نمایندگانی از دیوان محاسبات کل کشور برای بررسی میزان درآمدهای دولت تا پایان پنج ماهه اول سال 1390 خبر داد و گفت: این گروه درآمدهای دولت را در پنج ماهه نخست سال جاری مورد بررسی و محاسبه قرار میدهد تا انشاءالله سهم و اعتبارات هر ردیف طبق قانون مصوب مجلس در بودجه 90 اختصاص یابد.

معاون نظارت مجلس با تأکید بر اینکه با توجه به نظر دیوان محاسبات کل کشور بودجه تصویب شده باید اجرایی شود، متذکر شد: دولت باید قانون را اجرا کند.

باهنر در خاتمه گفت: معاونت نظارت مجلس تحقیق‌ها و پیگیریهایی را انجام میدهد تا قانون مصوب مجلس اجرایی شود.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول