اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی خبر داد:

بررسی 6 طرح زیربنایی در کارگروه معماری خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی از بررسی شش طرح زیربنایی و توسعه‌ای در کارگروه تخصصی معماری و شهرسازی در استان خبر داد.

بررسی 6 طرح زیربنایی در کارگروه معماری خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسن واحدی در جلسه کارگروه تخصصی معماری و شهرسازی خراسان رضوی اظهار داشت: موافقت اصولی احداث کارخانه آجر سفال در شهرستان کاشمر و همچنین انتقال مجتمع و انبار سردخانه‌ای در شهرستان بجستان با توجه به اعلام موافقت شرکت شهرکهای صنعتی بجستان از جمله مصوبات این کارگروه بود.
وی افزود: افزایش سطح اشغال واحد تولید پرورش قارچ خوراکی در اراضی پرکندآباد مشهد نیز از تصویب کارگروه گذشت.
مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی همچنین گفت: با احداث راهدار خانه در شهرستان بردسکن با رعایت موارد ایمنی ورودی و خروجی از جاده اصلی موافقت شد.
واحدی تصریح کرد: در کارگروه تخصصی معماری و شهر سازی در زمینه احداث پردیس دانشگاه آزاد در شهرستان گناباد نیز مقرر شد پس از تکمیل مدارک لازم و مورد نیاز برای ارائه در کارگروه، این طرح در جلسه آتی مجدد مطرح شود.
وی خاطرنشان کرد: احداث رصدخانه جامع ملی رضوی در حریم شهر شاندیز توسط بخش خصوصی از دیگر موارد مطرح شده در این کارگروه بود که در این خصوص نیز مقرر شد پس از بررسی اسناد بالا دستی و تهیه مجوزهای لازم از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین سازمان انرژیهای نو این طرح نیز در جلسه آتی کارگروه مطرح شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول