اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور:

برطرف کردن دغدغه‌های رهبری راهبرد اصلی ماست

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور گفت: پیگیری منویات و برطرف کردن دغدغه‌های رهبری، راهبرد اصلی شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور است.

برطرف کردن دغدغه‌های رهبری راهبرد اصلی ماست
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمد طاهر باقری‌زاده در جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی استان که با حضور دادستان و مدیران کل اطلاعات، بازرسی و دیوان محاسبات برگزار شد، بیان کرد: تحقق عملی مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه‌های نظارتی امری مهم است.
وی با اشاره به اهداف و وظایف خطیر این شورا در شرایط حساس کنونی، از هماهنگی و هم‌پوشانی‌های فراهم آمده ابراز رضایت کرد و افزود: حل مسائل کلان و لاینحل نظام نیازمند عزم جدی شورای دستگاه‌های نظارتی است.
دبیر شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور در خصوص تصویب ماده 221 برنامه پنجم توسعه اظهار کرد: تثبیت مبانی قانونی گامی بلند در راستای نیل به اهداف و آرمان‌های این نهاد نوپا خواهد بود.
وی با اشاره به اهم موضوعات و محورهای پیگیری شده در شورای استان‌ها و کمیته‌های کارشناسی وابسته، توجه هرچه بیشتر به مقوله پیشگیری از طریق تداوم و تقویت برنامه‌های آموزشی و فرهنگی را امری ضروری و حائز اهمیت دانست.
باقری‌زاده تصریح کرد: تلاش مضاعف مجموعه مدیران و دست‌اندرکاران عرصه نظارت در راستای تحقق عملی شعار جهاد اقتصادی تکلیف شرعی و قانونی همگان است.
وی یادآور شد: مجموعه دبیرخانه شورا به منظور عملیاتی کردن جدول ترسیمی قوه قضائیه ذیل عنوان «محورهای تحقق سال جهاد اقتصادی» باید  اقدامات مؤثر و اثربخشی داشته باشد.
محمدحسین یزدان‌پناه مدیرکل بازرسی و رئیس دوره‌ای شورای دستگاه‌های نظارتی قزوین نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شورای استانی ارائه کرد.
در پایان این نشست حاضران به طرح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات، هم راستا با تعالی کمی و کیفی شورا پرداختند که تدابیر لازم و تصویب پاره‌ای از پیشنهادها در عرصه‌های مختلف نظارتی از نتایج این جلسه بود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول