اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

اصولگرایی تدوام مکتب اهل‌بیت است

خبرگزاری فارس: دبیرحزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: اصولگرایی تداوم مکتب اهل بیت حول محور ولایت فقیه و روحانیت اصیل است.

اصولگرایی تدوام مکتب اهل‌بیت است
عبدالله فاتحی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: اصولگرایی مجهز شدن ملت مبارز و انقلابی ایران به سلاح ایمان و پیروی از مکتب اهل بیت، خط امام و رهبری را برای مردم ترسیم و کیان جمهوری اسلامی را در مقابل تهاجمات گوناگون دشمن حفظ کرده است.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل طاغوت، دفاع مقدس و خنثی کردن فتنه‌ها، توطئه‌ها، کودتاها و تهاجمات فرهنگی بیگانگان همه و همه ریشه در اصالت مکتب و درستی اصولگرایی دارد.
دبیرحزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: سیاسیون متعهد و دلسوز با تجاربی که در این زمینه اندوخته بودند در شکل گیری مجلس هفتم و هشتم و دولت نهم و دهم استفاده کردند، پاسخ مثبت گرفتند و دشمن را با همه ترفندها و فتنه جویی‌هایش شکست دادند و مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی را به این نتیجه رساندند که وحدت اصولگرایان حول محور ولایت فقیه و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مایه پیروزی و تداوم صراط مستقیم انقلاب و یأس نومیدی دشمنان قسم خورده انقلاب یعنی آمریکا و صهیونیسم جهانی است.
فاتحی در ارتباط با روند شکل‌گیری کمیته8+7 اصولگرایان گفت: سال گذشته با پیشنهاد ریاست جمهوری سه نفر از سران جبهه اصولگرایی یعنی آقایان عسکراولادی، حدادعادل و ولایتی مسئولیت ایجاد وحدت اصولگرایان برای انتخابات نهم رابر عهده گرفتند و ضمن ملاقات‌هایی که با سران جامعتین آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی داشتند د ونفر از جامعه روحانیت مبارز و دو نفر از جامعه مدرسین برای این منظور انتخاب و منشوراصولگرایی با 12بند برای این کار تدوین کردند.
فتاحی ادامه داد: این هفت نفر پس از رایزنی با مجموعه‌های مختلف اصولگرایان مانند جبهه پیروان خط امام ورهبری، ایثارگران، رهپویان، اصولگرایان حامی دولت و طرفداران لاریجانی و قالیباف، هشت نفر از آنان به این هفت نفرافزوده شد و 8+7 شکل گرفت که این مجموعه در حقیقت تمام گروه‌های اصولگرا را نمایندگی می‌کند.
وی عنوان داشت: این گروه با برگزاری جلساتی با نمایندگان سایر اصولگرایان سعی دارد همه اصولگرایان را تحت پوشش قرار دهد و در مقابل گروه‌هایی که سوابق آنها حکایت از گرایش‌های انحرافی و مخالفت با رهبری، روحانیت، مرجعیت و ولایت فقیه یا قانون اساسی و ارزش‌های الهی درقرآن و مکتب اهل بیت دارد و در گذشته به ترویج اندیشه‌ها و ارزش‌های سکولار و غیردینی پرداخته‌اند و بعضی از آنها عملا در فتنه بعد از انتخابات 88ماهیت ضداسلامی و وابستگی به استکبار جهانی خود را نشان دادند وحدت داشته باشد.
دبیرحزب موتلفه اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این مجموعه 8+7 می‌خواهد در صحنه انتخابات حضو رفعال داشته باشند و نگذارند گروه‌های منحرف و مخالف اصول و ارزش‌های انقلاب با فریب، نیرنگ و شعارهای عوام‌فریبانه در میان اقشار مختلف مردم مومن و وطن دوست ایران اسلامی نفوذ کرده و افراد نااهل، منحرف و ناصالح را وارد مجلس شورای اسلامی کنند.
فاتحی گفت: بدیهی است مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی که شرایط کنونی جهان اسلام و بیداری ملت‌های مسلمان و خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاهد بوده و نقش روحانیت شیعه و مقام عظمای ولایت را در پیروزی‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی شاهد بوده‌اند، با اعتماد به روحانیت اصیل که جامعتین در رأس آن قراردارد و همبستگی اصولگرایان خدمتگزار و دلسوز و متعهد را  مدیریت می‌کند، با مجموعه اصولگرایان همراهی کرده و نمایندگانی اصولگرا، شایسته و متعهد به مجلس نهم می‌فرستد.
وی ادامه داد: هنوز به طور رسمی دستورالعملی دراین زمینه ابلاغ نشده و نمایندگان گروه‌های اصولگرا معرفی نشده‌اند اما رایزنی‌هایی درمیان مجموعه‌های استانی اصولگرایان در جریان است و با شور و مشورت خود را برای تصمیم گیری درباره ایجاد وحدت و همبستگی میان خود آماده می‌کنند.
دبیر حزب موتلفه استان بوشهر اضافه کرد: برای شناخت کامل از نامزدهایی که اعلام آمادگی کرده‌اند لازم است  جلسات متعدد درون گروهی تشکیل شود و سوابق آنها و برنامه‌هایشان ملاحظه شده تا نامزد اصلح مشخص شود و هنگام تشکیل جلسات نمایندگان مجموعه 8+7 در استان، تصمیم لازم برای معرفی فرد اصلح گرفته شود.
فاتحی گفت: حزب موتلفه آمادگی کامل برای همکاری با مجموعه اصولگرایان استان تحت لوای روحانیت محترم استان دارد و از تصمیمات این مجموعه متحد پیروی می‌کند.
وی در پاسخ به این سؤال که گرایش مردم برای انتخاب نمایندگان اصولگرا در سطح استان را چگونه می‌بینید، گفت: با توجه به نقش برجسته روحانیت در این استان و عملکرد مثبت دولت اصولگرا و مواضع ضد استکباری و موفقیت‌های سیاسی، علمی و اقتصادی اصولگرایان در چند سال اخیر و روحیه ولایتمداری و عدالتخواهی مردم غیرتمند استان بوشهر می‌توان پیش‌بینی کرد که گرایش مردم به نامزدهای اصولگرا بیش از گذشته باشد و ما انتظار داریم که مردم شریف و غیور استان بوشهر با انتخاب نمایندگان اصولگرا شایسته، توانمند، کارآمد هوشمندی و ولایتمداری خود را نشان دهند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول