اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

بیداری اسلامی با سرکوب و خشونت متوقف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین با اشاره به بیداری اسلامی موجود در کشورهای اسلامی تاکید کرد: بیداری اسلامی با سرکوب و خشونت متوقف نمی‌شود.‌

بیداری اسلامی با سرکوب و خشونت متوقف نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه‌های نماز عید فطر ورامین با آرزوی قبولی طاعات مومنین و روزه‌داران گفت: خداى ‌را سپاسگزاریم که فرصت عطا کرد، عمر عنایت کرد، یک ماه رمضان دیگر و یک عید فطر دیگر را شاهد بودیم.
امام جمعه ورامین:افزود: ماه رمضان این فرصت را به ما می‌دهد که به سوى خداى متعال برگردیم، توجه کنیم، متذکر شویم، امروز روز مسابقه است، مسابقه در بندگی و در طاعت، برنده مسابقه فردا معین می‌شود.
وی عامل رستگاری را عدالت، صداقت، خدمت به محرومین و … دانست و خاطر نشان‌کرد: در مفاهیم قرآن دقت کنید و از آنها برای رستگاری خویش بهره برید،ذات اقدس الهی بارها در آیات قرآن بالاخص در جزء آخر در مورد قیامت و کیفیت حشر و نشر سخن گفته است،اعمال خود را مطابق با موازین الهی کنید تا در قیامت با مشکل مواجه نشوید.
امام جمعه ورامین سپس به بیداری اسلامی در منطقه اشاره و عنوان کرد: مهمترین هدف مردم در کشورهای منطقه احیای اسلام است بنابراین اگر مردم در این کشورها هدف دیگری را دنبال کنند به سرمنزل مقصود نمی‌شوند چرا که فقط دشمن شاد می‌شود.
آیت‌الله محمودی تاکید کرد: اگر هدفی جز احیای اسلام در این نهضت‌های موجود باشد قطعا مشکل ایجاد می‌شود و سرانجام به شکست می‌انجامد.
امام جمعه ورامین در پایان تصریح گرد: بیداری اسلامی چون برای خدا و برای اسلام صورت می‌گیرد قطعا با سرکوب و خشونت متوقف نمی‌شود بلکه خشونت انگیزه انقلابیون را برای ادامه مسیر بیشتر می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول