اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

بیداری اسلامی از منظر قرآن مدنظر قرار گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه به موضوع بیداری اسلامی از منظر قرآن باید مدنظر قرار گیرد.

بیداری اسلامی از منظر قرآن مدنظر قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در همایش ادبی «قرآن و بیداری اسلامی» در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد اظهار داشت: خراسان رضوی مهد فرهنگ و هنر و یکی از استان‌های صاحب سبک در حوزه شعر و ادب فارسی است.
صلاحی بیان داشت: توجه به موضوع قرآن و عترت و نگاه به موضوع بیداری اسلامی از منظر قرآن از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: زبان شعر گویاترین زبان و رساتر از سایر بخش‌های ادبیات است و به همین دلیل بسیاری از نکته‌ها در آن نهفته است و علما و عرفا بسیاری از حرف‌های خود را با زبان شعر بیان کرده‌اند.
صلاحی علت تاکید بر ترویج معارف قرآنی را در ماه مبارک رمضان عمل کردن به قرآن دانست و عنوان کرد: در میان کشورهای جهان، کشورهای اسلامی هستند که با قرآن مانوس بوده و در میان کشورهای اسلامی که ملت مومن و ولایی ماست که در راه قرآن و اهداف اسلامی و عمل کردن به احکام دین واقعا انقلاب کرده است.
وی افزود: دشمنان قرآن و عترت که دشمنان سرمایه‌های مادی و معنوی ما نیز هستند سال‌هایی طولانی است که تلاش می‌کنند بین معارف قرآنی و جامعه مسلمانان و امت اسلامی فاصله ایجاد کنند اما ملت شرافتمند، غیرتمند و شایسته ایران به رهبری امام خمینی(ره) از توطئه این دشمنان پرده برداشت و پرچم قیام اسلام را با همه تهدیدات به دوش کشید.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول