اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شوشتر:

بیداری اسلامی در حال درنوردیدن کشورهاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شوشتر گفت: بیداری اسلامی با سرعتی بسیار زیاد در حال درنوردیدن کشورهاست و این پایانی برای سلطه استکبار جهانی به شمار می‌آید.

بیداری اسلامی در حال درنوردیدن کشورهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام عبدالحسین شوشتری‌نسب صبح امروز که خطبه‌های نماز عید فطر را در مسجد علامه شیخ شوشتری ایراد کرد، اظهار داشت: استکبار جهانی با بیداری اسلامی به پایان دوران سلطه خود در جهان رسیده است و این وعده الهی را محقق می‌کند.
وی افزود: کشورهای مسلمان در حال بیدار شدن و سردادن شعارهای اسلامی هستند و دیگر زمان سرکوبی و خاموش کردن صدای مردم به پایان رسیده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه خاورمیانه جدید در حال شکل‌گیری است، تاکید کرد: خاورمیانه جدید در منطقه در حال شکل‌گیری است ولی این بار خاورمیانه با مبانی اسلامی تشکیل می‌شود و این همان چیزی بود که آمریکا تلاش داشت روی ندهد و برای آن نقشه‌ها کشیده بود.
شوشتری نسب با تاکید بر اینکه در روز عید فطر باید به فکر کسانی که به گرفتاری افتاده‌اند باشیم، گفت: در این روز عید باید تلاش کرد تا به هر اندازه‌ای که ممکن است به مردم سومالی کمک کنیم.
امام جمعه موقت شوشتر با ایراد حدیثی از امام علی(ع) خاطر نشان کرد: روز عید فطر همانند رستاخیز است و باید از این روز درس‌های بزرگی گرفت.
شوشتری‌نسب با توصیه به تقوای الهی خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا تقوا و نورانیت به دست آمده در ماه مبارک رمضان را در دیگر ایام نیز حفظ کنیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول