اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی در گفت‌و‌گو با فارس:

تحریم‌های بین‌المللی هیچ تاثیری در روند اجرای طرح‌های پارس جنوبی نداشته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: ‌‌با وجود تحریم‌های بین‌المللی، هیچ مشکلی در روند اجرای طرح‌های پارس جنوبی به وجود نیامده و صنعت نفت کشور با اقتدار به سمت موفقیت حرکت میکند.‌

تحریم‌های بین‌المللی هیچ تاثیری در روند اجرای طرح‌های پارس جنوبی نداشته است
سید پیروز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی به عنوان موتور پیشران اقتصادی کشور در سال جهاد اقتصادی است و شاهد انگیزه بالای کارکنان و مدیران در این میدان هستیم.
وی افزود: تکمیل فازهای در دست احداث و جبران عقب‌ماندگی در برداشت گاز از میدان مشترک گازی از مهم‌ترین اولویت‌های صنعت نفت در پارس جنوبی است و شرکت ملی نفت و شرکت نفت و گاز پارس با جدیت در این عرصه تلاش و فعالیت میکند.
مدیرعامل پارس جنوبی خاطرنشان کرد: مدیران صنعت نفت و متخصصان داخلی در دو سال گذشته با ابتکارات خود موجبات رشد همه‌جانبه پارس جنوبی را فراهم کرده‌اند و در واقع با وجود تحریم‌های بین‌المللی، هیچ مشکلی در روند اجرایی طرح‌ها به وجود نیامده و صنعت نفت کشور با اقتدار به سمت موفقیت حرکت میکند.
موسوی تصریح کرد: با ورود مهندس قاسمی به عنوان وزیر نفت و اشراف ایشان بر تمام حوزه‌های نفت، امیدواری بیشتری برای موفقیت و پیشرفت صنعت نفت داریم و به فضل خدا در کمترین فاصله زمانی بتوانیم فازهای پارس جنوبی را به بهره‌برداری برسانیم.
وی با تاکید بر لزوم استخدام نیروهای بومی و تحصیلکرده در پارس جنوبی گفت: اجرای مصوبه دولت در اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی باید توسط تمام شرکت‌های مستقر در منطقه اجرایی شود تا جوانان بومی منطقه بتوانند به کشور خود و صنعت نفت خدمت کنند.
مدیرعامل پارس جنوبی از برگزاری 3 دوره آموزش فنی تخصصی در 9 شهرستان استان بوشهر خبر داد و افزود: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرِژی پارس با همکاری مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، سه دوره آموزشی را برای بکارگیری جوانان بومی استان بوشهر در فازها و پروژه‌های پارس جنوبی برگزار میکند.
موسوی اذعان داشت: در دومین دوره آموزش نیروهای بومی جویای کار استان بوشهر، سه دوره آموزشی "برق صنعتی"، "لوله‌کشی صنعتی" و "جوشکاری صنعتی" در مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای سراسر استان بوشهر برگزار میشود.
وی گفت: نام‌نویسی در این دوره‌ها تا 18 شهریور سال جاری در مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای شهرهای بوشهر، دشتستان، دشتی، کنگان، گناوه و دیلم انجام میشود.
موسوی بیان داشت: از همه جوانان علاقمند استان بوشهر انتظار داریم از فرصت‌های موجود برای فراگرفتن آموزش‌های لازم نهایت بهره را ببرند تا بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول