اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح توسعه فاز 19 پارس جنوبی خبر داد:

پیشرفت 16 درصدی فاز 19 پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مجری طرح توسعه فاز 19 پارس جنوبی از پیشرفت 16 درصدی این فاز خبر داد.

پیشرفت 16 درصدی فاز 19 پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، فروردین حیدری ‌در بازدید از روند اجرایی فاز 19 پارس جنوبی اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی شاهد بیشترین تلاش در پارس جنوبی هستیم و همه برای پیشرفت بیشتر امور هم‌قسم شده‌اند.
وی با اشاره به اهمیت فاز 19 پارس جنوبی افزود: طرح توسعه فاز 19 پارس جنوبی با هدف تولید روزانه 50 میلیون متر‌مکعب گاز شیرین، 75 هزار بشکه میعانات گازی، 400 تن گوگرد، تولید سالانه 05/1 میلیون تن گاز مایع (LPG) و یک میلیون تن اتان به منظورتامین خوراک واحدهای پتروشیمی طراحی شده و در سایت دوم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در دست ساخت است.
مجری طرح توسعه فاز 19 پارس جنوبی از پیشرفت 16 درصدی فاز 19 پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات خاکبرداری و تسطیح بخش پالایشگاه خشکی فاز 19 پارس جنوبی رو به اتمام است و در مجموع پیشرفت فیزیکی این طرح 16 درصد است.
حیدری تصریح کرد: بعضی از پیمانکارهای جدید کار اجرایی خود را برای ساخت پالایشگاه فاز 19 پارس جنوبی، آغاز کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک عملیات اجرایی پالایشگاه این فاز، از پیشرفت مناسبی برخوردار شود.
وی اضافه کرد: روز گذشته نخستین سری سازه‌های فلزی وارد پالایشگاه فاز 19 پارس جنوبی شده که با ورود این سازه‌ها، کار نصب آنها نیز بزودی آغاز خواهد شد و شاهد پیشرفت مناسب در بخش اجرایی خواهیم بود.
این مسئول گفت: در بخش دریا، تجهیزات ساخت پایه‌های سکو به محل ساخت سازه‌های دریایی فاز 19 پارس جنوبی در خرمشهر رسیده و ساخت سکوها با شتاب بیشتر از گذشته در دست اجراست.
حیدری همچنین به بخش حفاری در این فاز اشاره کرد و عنوان داشت: تقریبا تمام سفارش‌های خرید اقلام حفاری و کار ساخت بعضی از این اقلام انجام شده و به نظر می‌رسد در نیمه دوم امسال شاهد رشد بسیار خوبی در این فاز باشیم.
وی افزود: برای جبران عقب‌ماندگی در برداشت گاز از میدان مشترک پارس جنوبی، تلاش گسترده‌ای در پارس جنوبی صورت گرفته و همه با جدیت برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش می‌کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول