اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

برداشت روزانه 300 میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از برداشت روزانه 300 میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی خبر داد.

برداشت روزانه 300 میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی اکبر شعبان‌پور در آیین آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی، جبهه کار و تلاش در پارس جنوبی فعال است و مدیران و کارکنان پارس جنوبی بیش از گذشته تلاش میکنند.
وی افزود: انجام تعمیرات اساسی در ماه رمضان نیز متوقف نشد و تمام کارکنان در گرمای هوا و با دهان روزه به امر خدمت‌رسانی مشغول هستند.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از پایان موفقیت‌آمیز عملیات تعمیرات اساسی چهار پالایشگاه گاز پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم این مجتمع نیز آغاز شده است.
شعبان‌پور ادامه داد: در مرحله نخست تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم پارس جنوبی، اورهال فاز 4 این پالایشگاه انجام می‌شود.
وی با اشاره به تاثیر تعمیرات اساسی در افزایش توان و ظرفیت برداشت و تولید گاز از میدان مشترک پارس جنوبی، یادآور شد: تعمیرات اساسی در افزایش تولید موثر است و موفقیت در انجام این تعمیرات موجب کیفیت‌بخشی در تولید و برداشت گاز می‌شود.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از برداشت روزانه 300 میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی خبر داد و گفت: در حال حاضر به توان برداشت روزانه 300 میلیون متر مکعب گاز از میدان پارس جنوبی رسیده‌ایم و می‌توان این میزان را به بیش از 350 میلیون متر مکعب در روز افزایش داد.
شعبان‌پور ابراز داشت: به تازگی تولید گاز و انتقال به شبکه سراسری از فازهای مجتمع گاز پارس جنوبی با وجود تعمیرات اساسی به بیش از 193 میلیون متر مکعب در روز رسیده، ضمن اینکه توان دریافت گاز از میدان گازی پارس جنوبی روزانه تا 280 میلیون متر مکعب نیز رسیده که از این میزان 192 میلیون متر مکعب به شبکه سراسری تزریق شده است.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اضافه کرد: با تکمیل عملیات تعمیرات اساسی فازها، مدار عملیات به وضعیت مناسب تولید برای فصل سرد سال می‌رسد و با اقداماتی که همه ساله در این شرکت صورت می‌گیرد، تامین گاز سراسری کشور بدون مشکل انجام می‌شود.
شعبان‌پور از افزایش پالایشگاه‌های پارس جنوبی به هشت پالایشگاه خبر داد و یادآور شد: با بهره‌برداری از فازهای 15، 16، 17 و 18 پارس جنوبی، مجموعه پالایشگاه‌های شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی به هشت پالایشگاه افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای توسعه منابع انسانی در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، افزود: نگهداشت و پایداری نیروی انسانی یکی از اولویت‌های کاری این شرکت در سال جهاد اقتصادی است که خوشبختانه با رویکرد تازه وزیر نفت، به طور قطع وضعیت ماندگاری کارکنان شاغل در پارس جنوبی بهبود می‌یابد.
شعبان‌پور گفت: هم‌اکنون دو هزار 800 نفر نیروی سازمانی در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مشغول کار هستند؛ ضمن اینکه تعداد پنج هزار نفر نیز نیروی پیمانکاری در بخش‌های مختلف این شرکت فعالیت میکنند که 40 درصد این نیروها بومی هستند.
وی تصریح کرد: برای موفقیت بیشتر در صنعت نفت باید دست به دست هم دهیم و با همدلی و همکاری به سمت فتح قله‌های بلند پیشرفت حرکت کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول