اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد:

برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی قرآنی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی قرآنی در پارس جنوبی خبر داد.

برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی قرآنی در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید پیروز موسوی عصر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین در منطقه ویژه پارس اظهار داشت: رمضان ماه قرآن و ماه عبادت است و باید استفاده معنوی را از این ایام مبارک ببریم.
وی افزود: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی در سطح جامعه هستند و بدون تردید گسترش اندیشه‌های اسلامی و قرآنی در این ایام امری مهم و ضروری است که موجب ناکامی دشمن میشود.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی قرآنی در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی برای برگزاری نمایشگاه‌های ملی و جشنواره‌های بزرگ قرآنی در عسلویه در آمادگی به سر میبرد و به فضل خدا در آینده نزدیک این مسئله محقق میشود.
موسوی با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره بزرگ قرآنی افزود: به حول و قوه الهی فضای کنونی کشور، فضای قرآنی و معنوی است و ما همواره در سراسر کشور شاهد برگزاری مسابقات و جشنواره‌های متعدد قرآنی هستیم که این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه این کتاب مقدس و نجات‌بخش بشر در جامعه کنونی است.
وی بیان داشت: بدون تردید قرآن کریم در پیشبرد و حفظ انقلاب و نظام همواره نقش داشته و ما همیشه خود را مدیون این کتاب مقدس میدانیم و در واقع مسئولیت ما در تکریم، حفظ و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه بسیار ضروری است.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس اقتصادی انرژی پارس یادآور شد: اجرای برنامه‌های معنوی و قرآنی در استان بوشهر که از استان‌های مذهبی و ولایتمدار کشور است، همواره با استقبال چشمگیر همراه بوده است.
موسوی ادامه داد: حضور بیش از 450 نفر از قاریان استان از شهرستان‌های دیر، کنگان و شهرهای عسلویه و نخل تقی در دومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین منطقه ویژه پارس مبین این مهم است.
موسوی گفت: برگزاری این قبیل جشنواره‌ها در واقع تلاشی برای توسعه فرهنگی قرآنی است و این مسئله موجب افزایش برکت خدمت صادقانه کارکنان پر تلاش صنعت نفت کشور میشود.
بر اساس این گزارش، دومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین با شرکت بیش از 450 نفر از قاریان، حافظان و موذنین شهرستان های دیر، کنگان و شهرهای عسلویه و نخل تقی و بیدخون در سالن آمفی تئاتر مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس برگزار شد و ‌با برگزاری مراسم اختتامیه پایان یافت.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول