اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شوشتر:

اعتبارات بهسازی روستاهای شوشتر ناچیز است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شوشتر گفت: اعتبارات بهسازی روستاهای شوشتر بسیار ناچیز است و نمی‌تواند پاسخگوی مشکلات روستاهای شوشتر باشد.

اعتبارات بهسازی روستاهای شوشتر ناچیز است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید پیش‌بین ‌ظهر امروز در جلسه شورای اداری شوشتر اظهار داشت: شهرستان شوشتر بیش از 165 روستا دارد و اعتبار 15 میلیارد ریال برای بهسازی روستاهای شوشتر بسیار ناچیز است و باید به این بخش توجه بیشتری شود.
وی با اشاره به ‌اختصا‌ص اعتبارات در سال جاری در روستاهای شوشتر گفت: اعتبارات شهرستان شوشتر در سال جاری به 30 روستا اختصاص دارد و این اعتبار هیچ روستایی را به نتیجه نمی‌رساند و همین امر باعث کم‌کاری در این بخش شده است که باید توجه ویژه‌ای در این بخش شود.
پیش‌بین با اشاره به اینکه بهسازی روستاهای شوشتر بیش از 80 درصد است، گفت: پروژه‌های در‌نظر گرفته شده برای سال جاری در بخش روستاهای شوشتر در بخش بنیاد مسکن بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این نشان از فعالیت بسیار خوب در این بخش است.
معاون فرماندار شوشتر گفت: در شرایط کنونی در سطح شهرستان شوشتر اصلی‌ترین مشکل روستاها آب است و بیش از 17 روستای فاقد آب وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه روستای فاقد برق در شوشتر وجود ندارد، گفت: دستگاه‌هایی مانند برق و راه و ترابری در روستاهای شوشتر فعالیت چشم‌گیری دارند.
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های راه سازی در روستاهای شوشتر گفت: نظارت باید بر پیمانکاران پروژه‌های راه سازی روستایی بیشتر شود زیرا بسیاری از این پروژه‌ها پس از تحویل در مدت زمان بسیار کوتاهی خراب می‌شوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول