اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدونشهر:

بهسازی کشور در دولت‌های کریمه 3 برابر شد

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدونشهر گفت: بهسازی کشور در دولت نهم و دهم به 3 برابر ارتقا یافته است.

بهسازی کشور در دولت‌های کریمه 3 برابر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونشهر، مجتبی خوانساری صبح امروز به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پایبندی به اصول و ارزش‌ها، خدمت، شجاعت، قاطعیت، تحرک دیپلماتیک، ساده زیستی، مردم‌گرایی، قانون‌گرایی و شایسته سالاری و همچنین دولتی که شعارهای انقلاب را احیا کرده از جمله امتیازات دولت نهم و دهم از دیدگاه رهبر معظم انقلاب بوده که به دولت کریمه احمدی نژاد اختصاص داده است.
وی ادامه داد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب برای مبارزه با فقر، فساد و تزویر مدیران و مسئولان باید پایبند به اصول و دین خدا، عدالت طلبی و عدالت خواهی و مبارزه با فساد در همه عرصه‌ها و توجه به محرومان و اقشار ضعیف جامعه گام بردارند.
فرماندار فریدونشهر خاطرنشان کرد: تنها دولتی که توانسته پایبندی خود را به اصول و ارزش‌ها نشان دهند دولت نهم و دهم بوده که عزت ملی را اراده خود اعلام کرده است.
وی ادامه داد: هفته دولت فرصت مغتنم دیگری به نقد و اصلاح عملکرد دولت مردان است که رهبر معظم انقلاب با اتکاء به تجربه‌های اجرایی و ارزشمند قانونی، تیزبینی وبا نظارت دقیق بر عملکرد دولتمردان و ارائه راهکارها به مسئولان راهنمایی‌ها و پیشنهادات ارزشمند و گران بهایی را به آنها ارائه کرده است.
خوانساری اضافه کرد: برق‌دار شدن تمام روستاهای بالای 20 خانوار، برخوردار شدن 88درصد روستاها از آب شرب، بهره‌مندی 17هزار و 348 روستای سطح کشور از نعمت گاز از جمله خدمات دولت نهم و دهم است.
وی به دیگر اقدامات دولت در راستای خدمت‌رسانی اشاره کرد و بیان داشت: توسعه، افزایش و سرمایه‌گذاری خارجی کشور، حمایت از بخش کشاورزی، توزیع سهام عدالت، بیمه کردن روستاییان که در حدود 22  میلیون نفر کشاورز را زیر پوشش خدمات بیمه قرار داده است از دیگر خدمات محسوب می‌شود.
فرماندار فریدونشهر افزود: 91 سفر استانی و تصویب 20 هزار مصوبه و اجرای حدود 90 درصد این مصوبه‌ها در سطح کشور، تلاش در اجرای عدالت و رسیدگی به مناطق محروم و توزیع امکانات در این مناطق، افزایش مسکن روستایی و همچنین احیای شعارهای انقلاب و پایبندی به تلاش و کار از دیگر ویژگی‌ها و خدماتی است که در دولت‌های کریمه صورت گرفته است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول