اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

جریان انحرافی به اعتقادات دینی اهانت می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: جریان انحرافی برای موفقیت در انتخابات، به اعتقادات دینی و مذهبی ما نیز اهانت می‌کنند.

جریان انحرافی به اعتقادات دینی اهانت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام خداداد رضائی در نماز عید سعید فطر امروز در آبپخش با توصیه خود و تمام حاضرین به تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی یعنی انجام فرامین و دستورات الهی و دوری از معاصی و محرمات و آنچه خدا ما را از آن نهی کرده است.
وی افزود: حاصل روزه‌داری یک ماهه ما باید تقوا که همان عمل به واجبات و ترک محرمات است،‌ باشد.
امام جمعه آبپخش با بیان اینکه خداوند زکات مال را در صورت رسیدن به حدنصاب بر ما واجب کرده، خاطرنشان کرد: زکات دیگری که بر ما واجب است زکات فطره و آنطور که در آیات و روایات مطرح شده است، زکات بدن است و بنده‌ای که یک ماه به روزه‌داری و عبادت و راز و نیاز پرداخته‌ باید آن را بپردازد.
رضائی با اشاره به روایات ائمه معصومین (ع)، اضافه کرد: همانگونه که صلوات بر پیامبر و خاندان مطهر ایشان تمام‌کننده نماز است‌، زکات فطره تمام‌کننده روزه است و اگر کسی زکات فطره را تعمدا ترک کند روزه او مقبول نخواهد شد.
این مسئول با اشاره به انتخابات مجلس نهم که در پایان سال جاری شاهد برگزاری آن خواهیم بود، بیان داشت: جریان انحرافی که در کشور شاهد آن هستیم در ماه‌های اخیر در حال برنامه‌ریزی بوده و خود را برای شرکت در انتخابات مجلس آماده کرده است و افتخارات خود را از قوم‌های پیشینیان ما ایرانیان مطرح می‌کنند.
رضائی عنوان داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت محترم دولت فرمودند "اگر قرار است افتخارات ایرانیان مطرح شود، باید افتخارات ایران بعد از اسلام معرفی شود".
وی افزود: جریان انحرافی در یکی از روزنامه‌ها به دنبال خدشه‌دار کردن ‌اعتقادات مذهبی ما بوده و چادر که نماد حجاب و عفاف زنان ایران اسلامی است را زیر سؤال برده است.
رضائی با بیان اینکه جریان انحرافی تنها به دنبال به دست آوردن رای در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: جریان انحرافی را باید دقیق زیر نظر داشت، زیرا آنان برای به دست آوردن رای حاضرند هر کاری انجام دهند و حتی به اعتقادات دینی و مذهبی ما نیز اهانت می‌کنند.
امام جمعه آبپخش با بیان مواضع منافقگونه استکبار در مقابل بیداری‌های اسلامی کشورهای منطقه، متذکر شد: از آغاز حرکت‌های اسلامی استکبار سفت و سخت در تایید دیکتاتور‌ها تلاش کرد و سعی در ایستادگی در مقابل ملل داشتند و وقتی ملت‌های اسلامی در آستانه پیروزی قرار گرفتند برای ایشان پیام تبریک فرستادند.
رضائی خاطرنشان کرد: دنیای استکبار به دنبال کسب منافع است و امروزه منافع آنها در تسلط بر حاکمیت‌هاست و ملل اسلامی امروزه باید مراقب باشند تا ‌انقلابشان دچار انحراف که یکی از تهدیدهای اصلی انقلاب‌ها و بیداری‌های اسلامی است، نشود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول