اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رستم و ممسنی:

نباید در جوامع جریان انحرافی را زنده کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های رستم و ممسنی در خانه ملت گفت: جریان انحرافی مانند جریان فتنه از بین رفته است و نباید آن را در جوامع گروهی و نشست‌های مختلف زنده کنیم.

نباید در جوامع جریان انحرافی را زنده کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از دفتر نماینده مردم رستمی و ممسنی در مجلس شورای اسلامی، عبدالرضا مرادی در جمع مردم رستم اظهار داشت: برخی از افراد نزدیک به دولت در اظهارنظرهایی اعلام کرده‌اند که ما با ملت اسرائیل مشکلی نداریم و همین جریان انحرافی مکار، پدید آمد تا نظام جمهوری اسلامی ایران را به سمتی هدایت کند که هدف دشمنان جمهوری اسلامی باشد.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس افزود: اگر نحوه تشکیل این رژیم غاصب را مرور کنیم و سپس سخنان این گروه انحرافی را در نظر بگیریم، متوجه میشویم که اینها در برداشت‌های خود به شکلی پیش رفته‌اند که نفهمیدند هدف نظام جمهوری اسلامی چیست و یا کسانی که دارند اینها را حمایت میکنند، میخواهند نظام جمهوری اسلامی را به انحراف بکشند.
مرادی اضافه کرد: اکنون نیز در مواقعی برچسب‌هایی به مسئولان نظام، شخصیت‌ها و گروه‌ها و انجمن‌ها زده میشود و آنها را منتسب به جریان انحرافی میکنند.
وی تصریح کرد: همیشه اعلام و در مجلس شورای اسلامی این بحث را مطرح کرده‌ایم که با گروه انحرافی به ویژه سردمداران این گروه باید برخورد و یک بار برای همیشه تکلیف اینها مشخص شود.
عضو شورای مرکزی اصولگرایان بیان کرد: افرادی که نتوانستند به شیوه‌های گوناگون در جاهایی خود را مطرح کنند هر روز این برچسب‌ها را میزنند و باید توجه داشت که جریان انحرافی مانند جریان فتنه از بین رفته است و نباید در جوامع گروهی و نشست‌ها آنها را زنده کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول