اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

هدف جریان انحرافی ضربه به ولیفقیه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: ضربه زدن به ولیفقیه هدف اصلی از راه‌اندازی جریان انحرافی است.

هدف جریان انحرافی ضربه به ولیفقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام مهدی ستارزاده ظهر امروز در جمع جوانان و نوجوانان فعال عرصه سازندگی اظهار داشت: روشنگری مقام عظمای ولایت سبب شده که این جریان نتواند نتیجه بگیرد.
وی افزود: باید هر لحظه آمادگی خود را اعلام و قسم یاد کنیم تا هیچ موقع نگذاریم آرمان‌های امام و شهدا از کشور حذف شود.
به گفته این مسئول تصمیم جدی در دفاع از آرمان‌های امام و شهدا وظیفه همه ملت به ویژه بسیجیان مخلص است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی ادامه داد: ماموریت سپاه دفاع و حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هر زمان و هر لحظه که دشمن با شگردهای روانشناختی قصد فریب انقلاب اسلامی ایران را داشته و دارد این سپاه است که با تمام نیرو، ابزار و امکانات وارد صحنه می‌شود و با تمام قوا و وجود از انقلاب و نظام حمایت و دفاع می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیج و سپاه ستون‌های انقلاب و سبب اطمینان مردم هستند، گفت: درک، فهم و بصیرت، سبزپوشان نظام اسلامی در هر زمان به ویژه جنگ بین غرب و ملت گزینه مناسبی است تا به ایفای نقش عالی سپاه پی ببریم، هر چند این عمل سبب به دل گرفتن کینه توسط دشمنان انقلاب باشد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به فرهنگ انتظار اشار کرد و گفت: اعتقاد به منجی عالم بشریت از اعتقادات راسخ تمام ادیان توحیدی است ولی نباید با کم‌اندیشی و عدم اعتقاد  فرصتی برای دشمنان بدهیم که از فرهنگ اصیل ما سوءاستفاده کنند.
وی افزود: پیشرفت‌های حاصل شده کشور در عرصه‌های مختلف مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان پاک و برومند ایران اسلامی است که در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای بزرگ آفریدند و به یادگار گذاشتند.
این مسئول گفت: با وجود شهدای گرانقدر شهرستان، وفاداری به انقلاب و ارزش‌های اسلامی را در مردم این شهر به عینه می‌توان دید.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول