اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه سلامی خراسان جنوبی:

جریان انحرافی چراغ خاموش حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه جریان انحرافی در سراسر کشور فعال است، گفت: جریان انحرافی از تمام ظرفیت‌ها برای باقی ماندن و تثبیت جایگاه خود استفاده می‌کند و با چراغ خاموش امروز حرکت می‌کند.

جریان انحرافی چراغ خاموش حرکت می‌کند
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی تابعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند به تلاش جریان انحرافی برای انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: به نظر می‌رسد جریان انحرافی در سراسر کشور فعال است و از همه ظرفیت‌ها برای باقی ماندن و تثبیت جایگاه خود استفاده می‌کند و طبیعی است که آنها نیز برای خود اهداف و استراتژی‌هایی را تعریف می‌کند و شاید بتوان گفت جریان انحرافی در حال حاضر چراغ خاموش حرکت می‌کند.
وی تاکید کرد: این جریان برای بقا و ادامه حیات خود هزینه‌های سنگینی را هم پرداخت می‌کند و به دلیل انحرافات عمیق و نگاه‌های سطحی و غیر کارشناسی شده در این جریان همه نیروهای اصیل انقلاب به ویژه نسل جوان و نخبگان حوزه و دانشگاه باید شناخت مناسبی از این جریان در لایحه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی داشته باشند که به موقع از این جریان لایه‌برداری کنند.
دبیر حزب مؤتلفه خراسان جنوبی در مورد نقش احزاب در شرایط فعلی کشور تصریح کرد: ما در حال حاضر احزاب قوی و با عقبه‌ای منسجم و با هدف تخریب‌گرایی کمتر داریم و تجربه از سه دهه از انقلاب نشان می‌دهد که بعضی از احزاب با دولت‌های وقت ظهور و بروز کردند و همزمان با تمام شدن هر دولت هم افول کردند و بعضا پرونده فعالیت سیاسی آنان به دلایل مختلف بسته شد.
وی با بیان اینکه این دسته از احزاب خودشان عاملی برای پایان و سرانجام کارشان بودند، اضافه کرد: اینگونه احزاب که صرفا با مقاصد خاص سیاسی آن هم فقط برای دسترسی به قدرت مثل کرسی‌های مجلس یا کرسی ریاست جمهوری فعالیت دارند به دلیل ابزاری فکر کردن نمی‌توانند نقش و جایگاه حزب را در جامعه و در بین توده‌های مردم نهادینه کنند.
دبیر حزب مؤتلفه خراسان جنوبی گفت: اما احزابی هم داشته و داریم که این‌ها بنا و اساس کارشان بر اسلام، انقلاب، خط امام و رهبری انقلاب بوده که حزب جمهوری اسلامی در راستای کادرسازی برای انقلاب، مبارزه با افکار انحرافی و به ویژه لیبرال‌ها در اول انقلاب نقش بی‌دلیلی را داشت.
تابعی گفت: جریان چپ که امروز در رأس آن ضد انقلاب از آن به عنوان جریان سبز یاد می‌کند، انتها و پایان کارشان هم در فتنه 88 بود که کاملا عریان درعرصه سیاسی کشور شدند و به دلیل نداشتن محاسبه درست و قواعد و چهارچوب مشخص هزینه‌های زیادی را برای نظام تحمیل کردند.
وی اضافه افزود: از جمله احزابی که در حال حاضر به صورت شفاف و با سابقه طولانی و دفترداری مجوز از وزارت کشور دارد و سوابق مبارزاتی و تقدیم ده‌ها شهید قبل و بعد از انقلاب را در پرونده دارد حزب مؤتلفه اسلامی است که داری اساسنامه بوده و برای اعتلای نظام و انقلاب با تأکید بر مبانی اسلام، نظام و انقلاب اسلامی و همگرایی مجموعه نیروهای اصولگرا به ویژه حوزه‌های علمیه و جامعتین به فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود ادامه می‌دهد.
 دبیر حزب مؤتلفه خراسان جنوبی گفت: مواضع حزب هر هفته به صورت شفاف توسط دبیر کل آن اعلام می‌شود و در همه مسائل به اظهار نظر می‌پردازد و برای رسیدن به جامعه نمونه اسلامی تلاش می‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول