مرحله به مرحله وصل کنید
@user170909998263357686723 دی 1404وقتی امنیت کشور توسط واتساپ و اینستا و تلگرام ضربه خورده چرا برای همیشه مسدود نمیشن که حتی با فیلترشکن هم باز نشن؟از آمریکا یاد بگیرید که ادعا میکنه ابر قدرت است اما تیک تاک را تحمل نکرد و مدیرعامل تلگرام را دادگاهی کرد
@Author23 دی 1404با این حساب، هرسری یک اتفاقی میوفته باید شاهد قطعی تمام ارتباطات باشیم. موندم چطور روسیه و اوکراین و رژیم نجس صهیونیستی با اینکه تحت حملات سایبری قرار میگیرن و درگیر جنگ میشن، اینترنت شون رو قطع نمیکنن... فقط مسئولین نخبه ما تنبل و تن پرور تشریف دارن سریع میرن سراغ آسون ترین راه...آخر هم باید التم…نمایش بیشتر
@BabakMehri23 دی 1404در پاسخ بهحسین کاظمی ۲ خسته نشدی اینقدر تهدید به قتل و دادگاهی سران خارجی کردی ؟ خوب مشتی خودتم یه حرکتی بزن دیگه رفتی کافه اسپرسو میخوری ؟
@user170910159980888535423 دی 1404در پاسخ بهفقط ارتباط جرمه این روز هاپیامک قطع شده تماس شبا قطع میشهبرنامه های داخلی هم که قطعواقعا اینا بخاطر ترس از مزدورهای امریکاس یا ترس از مردم
@user17681441956623 دی 1404در پاسخ بهاونایی که میگن چرا اینترنت قطع شد برین اول یقه ی ترویست های و اون سس خرسی را بگیرین که کشور دچار این بحران کرد
@user170910000066902264523 دی 1404در پاسخ بهحالا این به کنار. چرا اینترنت و طبقاتی کردید؟! سرور های قوه قضاییه به اینترنت بین الملل وصل هستند. کسب وکار های مثل دیجیکالا هم اینترنت سفید گرفتند. مثل خبرگزاری های مثل فارس و مهر! یعنی رسما یک عده از مردم را کردید شهروند درجه دو ! به کی اعتراض کنم، نماینده مجلس که خودش سیمکارت با اینترنت سفید د…نمایش بیشتر
@ommateemam23 دی 1404در پاسخ بهپادوهای داخلی تروریست ها بدنبال بازگشت به شرایط آسیب پذیر قبل نباشند.... قطعاً تغییرات جدی در بحث حفاظت و امنیت شبکه ها و اینترنت و رسانه باید اعمال شود.
@AMIR_1023 دی 1404در پاسخ بهاینترنت قطعه؟خب برا همه قطع باشه!پس چرا تو پیام رسان های ایرانی دو تا کانال میتونن پیام بدن و تبلیغات میلیونی بگیرنن ولی اون ادمین بیچاره که ماهی دو تومن حقوق میگیره الان بیکاره.نماینده های مجلس و وزیر ها هم همشون خط سفید دارن.ما هم فقط به ایتایی دسترسی داریم که یک طرفه اس ماشاالله
@Iman00723 دی 1404در پاسخ بهقطعا تروریست ها با استارلینک وصل هستند به اینترنت چون امکانات دارناین مردم بیچاره هستن که دسترسی به هیچی ندارنطبق معمول و مثل سایر مسایل مردم باید جر ندونم کاری مسئولین و این وضع مملکت رو بکشن
@user17155135199023 دی 1404این خبر حذف شده است.
پیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید
20 رأی • نظرسنجی پایان یافته است.فقط ایجادکننده نظرسنجی میتواند لیست رأیدهندگان را ببیند
@M_Rahmani23 دی 1404در پاسخ بهپیام رسان های داخلی به همان دلیل قطع هستند که اس ام اس قطع است ، زیرا اغتشاشگران برای هماهنگی میدانی از آن سواستفاده می کردند و قطعا با عادی شدن شرایط همه وصل خواهند شد . در حال حاضر تلفن بین الملل از سحر وصل شده و بزودی اینترنت بین الملل برقرار خواهد شد .