23 دی 1404

فارس من| چرا پیام‌رسان‌های داخلی وصل نیستند؟

مخاطبان فارس من با ثبت چندین پویش خواستار اتصال پیامرسان‌های داخلی شدند اما تصمیم‌گیری درباره این موضوع با مراجع امنیتی کشور است.
قطعا تروریست ها با استارلینک وصل هستند به اینترنت چون امکانات دارناین مردم بیچاره هستن که دسترسی به هیچی ندارنطبق معمول و مثل سایر مسایل مردم باید جر ندونم کاری مسئولین و این وضع مملکت رو بکشن
10:03 - 23 دی 1404

19 واکنش
4473 بازدید