23 دی 1404

فارس من| چرا پیام‌رسان‌های داخلی وصل نیستند؟

مخاطبان فارس من با ثبت چندین پویش خواستار اتصال پیامرسان‌های داخلی شدند اما تصمیم‌گیری درباره این موضوع با مراجع امنیتی کشور است.
باز هم ما با قطع اینترنت نقشه ی دشمنان رو خنثی کردیم
10:19 - 23 دی 1404

6 واکنش
947 بازدید