@mehdipedram23 دی 1404در پاسخ بهجان من حداقل با فونت قرمز ننویس که روی اعصاب ما راه نری. من آقای جبرئیلی را ببینم از اینکه تو طرفدارش هستی بهش تسلیت میگویم. زرد مینویسی همه جا هستی به همه انگ میزنی هر بار هم هر کسی انتقاد میکند اول انگ میزنی به همه برچسب میزنی و بعد مسدود میکنی. فارس تو رو به ما تحمیل کرده حداقل با قرمز ننوی…نمایش بیشتر
@mehdipedram23 دی 1404در پاسخ بهسواد که نداری ولی تلگرام رو امریکا دادگاهی نکرد فرانسه بود. باز هم میگم بخون و سوادتو ببر بالا با زرد نویسی بپر بپر کنی جایی نمیرسی.
@user17682856232123 دی 1404در پاسخ بهما از تلگرام و اینستاگرام ضربه نخوردیم از نادانی مسئولان ضربه خوردیممردم به گرونی ها معترض هستن و صفشون از اغتشاشگران جدا کردن ادامه قطع اینترنت بی احترامی به مردم و جمعیتی که دیروز برای نظام عزیز بیرون اومدن
@Sara_a23 دی 1404در پاسخ بهخودتون دارین میگین مدیرعامل تلگرام و دادگاهی کردن تیک تاک هم بخشی از سهامش رو خریداری کردن راه حل اونا هم فیلتر دائمی نبود! فیلتر دائمی پیامرسان های خارجی اونم در حالی که پیام رسان های داخلی پر از عیب و ایرادهای فراوان هستن آسون ترین راه برای فرار از انجام راه حلهای قانونی و منطقی هست!
@Computer23 دی 1404در پاسخ بهشاید کسب و کار شما اینترنتی نیست. برای ما کاملا اینترنتی و اون هم بین الملل.