@user170910059845675326923 دی 1404در پاسخ به وخوب کمی فکر کن ... اتفاقا عدالت همینه ، اگر همه چیز قطع مطلق میشد چجوری بود ؟ راه های ارتباطی کافی داریم و برای خبرگزاریها ک انتقال اخبار و اتفاقات رو بدن . بیشترش اگر قرار باشه سواستفاده بشه و دردسر نباشه بهتره ، من ک راضی ام با اینکه همه درس و کلاس و ارتباط هام قطع شده
@user170910070698854074423 دی 1404در پاسخ به ومن اصلا ادم مذهبی نیستم ولی واقعا حتی اگه با اون اینترنت فقط کارانجام میدن اون کارشون حرومهاون نونی که از طریق اینترنت طبقاتی به دست میاد حرومه
@mosut23 دی 1404در پاسخ به وچی میگید اخهاین برای کوتاه مدته تا فضا مدیریت بشه و دسترسی امریکا به مردم کم بشه