23 دی 1404

فارس من| چرا پیام‌رسان‌های داخلی وصل نیستند؟

مخاطبان فارس من با ثبت چندین پویش خواستار اتصال پیامرسان‌های داخلی شدند اما تصمیم‌گیری درباره این موضوع با مراجع امنیتی کشور است.
فقط ارتباط جرمه این روز هاپیامک قطع شده تماس شبا قطع میشهبرنامه های داخلی هم که قطعواقعا اینا بخاطر ترس از مزدورهای امریکاس یا ترس از مردم
09:44 - 23 دی 1404

24 واکنش
6692 بازدید