تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌تلخ مثل/ ته خیار 3‌
ت

تلخ مثل/ ته خیار 3

@user177718372421
تاریخ پیوستن: اردیبهشت 1405

تلخ مثل/ ته خیار 3 پاسخ داد

@user1773043852966 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تولید کننده ای که بعد از این همه سال نه تونسته نهاده های دامی رو خودش تولید کنه و خودکفا بشه و نه تونسته مصرف نهاده رو در طول سال محاسبه و در زمان مناسب و کمترین قیمت بخره و تو سیلو نگهداری کنه سرش رو بذاره زمین بمیره مسئولی هم که بهش مجوز داده و هر سال برای مردم این ادا و اصول رو در میاره پشت سرش
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تو چی میدونی آخه بچه🤭🤭

تلخ مثل/ ته خیار 3 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌الهام معین‌
@E_Moein6 اردیبهشت 1405

مشاور امنیت ملی بایدن: مواضع آمریکا، مانع توافق با ایران است

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران جو بایدن، اذعان کرده که پافشاری آمریکا بر مواضع قبلی‌اش نمی‌تواند ایران را به میز مذاکره بکشاند زیرا ایرانیان چنین توافقی را «تسلیم» تلقی می‌کنند.
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
حرف یه خائن برای ما شده سند🤦🤦‍♂️🤦

تصویر نمایه‌ی ‌الهام معین‌
@E_Moein6 اردیبهشت 1405

مشاور امنیت ملی بایدن: مواضع آمریکا، مانع توافق با ایران است

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران جو بایدن، اذعان کرده که پافشاری آمریکا بر مواضع قبلی‌اش نمی‌تواند ایران را به میز مذاکره بکشاند زیرا ایرانیان چنین توافقی را «تسلیم» تلقی می‌کنند.
تصویر نمایه‌ی ‌زهرا اسماعیلی‌
@Z_Esmaeli6 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
توافق نکنی که بدبختی ببم ... بالاخره با هر ترفندی مجبوری
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
🤭🤭🤭

تصویر نمایه‌ی ‌الهام معین‌
@E_Moein6 اردیبهشت 1405

مشاور امنیت ملی بایدن: مواضع آمریکا، مانع توافق با ایران است

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران جو بایدن، اذعان کرده که پافشاری آمریکا بر مواضع قبلی‌اش نمی‌تواند ایران را به میز مذاکره بکشاند زیرا ایرانیان چنین توافقی را «تسلیم» تلقی می‌کنند.
@user1775933703996 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
الان وقتشه از موشک های هسته ای رونمایی کنیم حتی اگر شده موشک های تاکتیکی هسته ای در تعداد زیاد بسازیم که قدرت کمتری از بمب های هسته ای دارندر قرآن هم گفته دشمن باید از شما سرسختی ببیند و به بهترین سلاح ها مجهز شویدالان دیگه بهانه ساخت بمب هسته ای رو داریمیا در یک جنگ طولانی و همیشگی نابود بشیم
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
باشه الان میگم بسازن🤭🤭🤭

تصویر نمایه‌ی ‌الهام معین‌
@E_Moein6 اردیبهشت 1405

مشاور امنیت ملی بایدن: مواضع آمریکا، مانع توافق با ایران است

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران جو بایدن، اذعان کرده که پافشاری آمریکا بر مواضع قبلی‌اش نمی‌تواند ایران را به میز مذاکره بکشاند زیرا ایرانیان چنین توافقی را «تسلیم» تلقی می‌کنند.

این خبر حذف شده است.

@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تحلیل های دوزاری

تلخ مثل/ ته خیار 3 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌خط رهبری‌
@Rahbari_Plus6 اردیبهشت 1405

جنگ تحمیلی سوم و ظهور قدرت جدیدی به نام ایران!

طلیعه‌ برآمدن جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن استکبار در سراشیبی ضعف، مقابل چشم همگان آشکار شده است.
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
🔴جالبه که ما در خاورميانه بین بیست تا کشور داغون، تو خیلی از شاخص ها رتبه چهارم و پنجم رو داریم، ولی تو دنیا چهارمین ابرقدرتیم🤔شاید دنیای ما با دنیای اونا فرق میکنهطول عمر 76 دنیاارزش پول 201 دنیادرآمد فردی 190 دنیاو....با حلوا حلوا گفتن، دهن شیرین نمیشه

تلخ مثل/ ته خیار 3 پاسخ داد

@user1776009872506 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تسنیم یا اقتصاد نیوز ( تو شهرخبر دیدم ) خبرشو کار کرد به نقل از الجزیره بود فکر کنم .‌ولی اینکه تو ایرانی در کامنت این خبر دنبال اون خبر میگردی خیلی حال بهم زنه . ته خیار واقعا
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
از اون حال بهم زن تر اینه کهما شبکه های آمریکایی رو دروغگو و برده صهیونیست میدونیم، ولی تا یه چیزی توش به نفع خودمون پیدا میکنیم، میشن منبع موثقآره پسرم، دورویی و دو رنگی خیلییییییحال بهم زنه

تلخ مثل/ ته خیار 3 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌فاطمه ناظمی‌
@Fatemeh_nazemi6 اردیبهشت 1405

دلنوشتهٔ قالیباف به یاد شهید لاریجانی

رئیس مجلس، به مناسبت چهلمین روز شهادت دکتر علی لاریجانی، نوشت: باشد که خاک پاک ایران هزاران دانشمند پارسا چون او بپرورد.
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
کاش آقای قالیباف برای مردم ایران ارزش قائل میشدن و در شبکه‌های اجتماعی داخلی هم پیام میدادن، به نظرم اول باید با مردم کشور خودت صحبت کنی، بعد مردم دنیا ولی متاسفانه مسئولان ما عاشق توییتر هستنو از شبکه های اجتماعی داخلی فراری

تلخ مثل/ ته خیار 3 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌اسلامگرا‌
@Inghilabi6 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تحریم بودیم نمیفروختن
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به وو
تحریم مگه کاغذ پاره نبود؟

تلخ مثل/ ته خیار 3 پاسخ داد

@Sina806 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
کجا اعلام شده
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به وو
اگر منتظر اعلام مسئولان هستی که، از نظر اونا ما کلی هم سود کردیم🤭مثل تحریم ها که کاغذ پاره بودن

تلخ مثل/ ته خیار 3 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌دنزل مادریستا‌
@madrista6 اردیبهشت 1405
من کاری به نتیجه عملیات ندارم، همین که جنگنده های F5 ما تونستند تا کویت پرواز بکنن یک حماسه بوده
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
🤭🤭🤭

تلخ مثل/ ته خیار 3 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌Kappa‌
@Kappa6 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
پس بلایی که اوکراین داره سر روسیه در میاره چیه؟
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به وو
والا به گفته دوستانتون که، اوکراین مثل اسرائیل نابود شده

تلخ مثل/ ته خیار 3 پاسخ داد

@Sina806 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
اینقدر دوق داشتی آمریکا رو بالا ببری ایران را بی ارزش کنی امریکا رو نوشتی امرکیا هیجان خودتو کنترل کن باشه آمریکا قویه ایران صعیف علط املایی نداشته باش
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به وو
حالا تو چرا انقدررررر فشاری شدی که بجای یه غلط املایی اون، خودت سه تا غلط املایی داریدوق-ذوقصعیف-ضعیفعلط-غلط

تلخ مثل/ ته خیار 3 پاسخ داد

@janfadayieiran6 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مطابق با همون استدلال غربی ها که میگن شما نفت دارید پس نیازی به انرژی هسته ای ندارید حالا ژاپن،کره جنوبی و اروپایی ها هم انرژی هسته ای دارن پس نیازی به نفت ندارن.
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
واقعیت تلخ اینجاست که ما برای استخراج همون نفت هم، محتاج تکنولوژی اوناییم




تلخ مثل/ ته خیار 3 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌050***6‌
@user17091017847685891566 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
اگه بازم نداشت از طرف جهان اولی ها،چرا به ایران حمله کردند!!!برکت داشته؟
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
متاسفانه تو هیچی نمیدونی


تلخ مثل/ ته خیار 3 پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌ملیکا کشاورز‌
@melika_keshavarz6 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
خدا خیرتون بده.در مسابقات ملی خوب درخشید.یه پیام هم به سایر سلبریتی‌ها دارم:این محاصره دریایی ته تهش میخواد بشه:اورانیوم رو بدیم یا ندیم.چه اورانیوم رو بدیم، چه ندیم،…نمایش بیشتر
@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
با این حرفا، آبی گرم نمیشه