@user17091017847685891566 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز برکات جنگه که خواری این از خود راضی ها رو ببینیم.
@user17091017847685891566 اردیبهشت 1405در پاسخ به وفقط ۴۷ سال ما تحریم باشیم،بزار دنیا هم مثل ما مزه محرومیت،دارو،دزدی دارو در کرو نا و کمبود امکانات رو ببینه،شاید دست از تحریم ما برداره،نگو ۴۰۰ کیلو اورانیوم داریم که اونها خود بمب اتم رو دارند!!!اومدن درس اخلاق به ما بدن.
@user17091017847685891566 اردیبهشت 1405اگه بازم نداشت از طرف جهان اولی ها،چرا به ایران حمله کردند!!!برکت داشته؟
@user17091017847685891566 اردیبهشت 1405در پاسخ به ووعالیه حرفتان!!!واقیعت تلخ هست،شما شیرین چون فقط شما همه چیز رو میدونید!!!!
@user17091017847685891566 اردیبهشت 1405در پاسخ به ووتو که میدونی،جنگ نامه ها چی بود که بلید کندی،بعد به نتیجه نرسیدن ترور شد؟