خدا خیرتون بده.در مسابقات ملی خوب درخشید.یه پیام هم به سایر سلبریتیها دارم:این محاصره دریایی ته تهش میخواد بشه:اورانیوم رو بدیم یا ندیم.چه اورانیوم رو بدیم، چه ندیم،جمهوری اسلامی قراره بمونه.به فکر فرداتون باشید،کجا میخواید کارتونو ادامه بدید؟ انشاءالله روزهای خوب کشورمون نزدیکه.🌱