6 اردیبهشت 1405

عیادت اعضای تیم ملی از جانباز پای لانچر جنگ

اعضای تیم ملی فوتبال ایران از جانباز حسین محمدی عیادت کردند‌.
خدا خیرتون بده.در مسابقات ملی خوب درخشید.یه پیام هم به سایر سلبریتی‌ها دارم:این محاصره دریایی ته تهش میخواد بشه:اورانیوم رو بدیم یا ندیم.چه اورانیوم رو بدیم، چه ندیم،جمهوری اسلامی قراره بمونه.به فکر فرداتون باشید،کجا میخواید کارتونو ادامه بدید؟ ان‌شاءالله روزهای خوب کشورمون نزدیکه.🌱
16:26 - 6 اردیبهشت 1405

5 واکنش
2564 بازدید



1 پاسخ

@user1777183724216 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
با این حرفا، آبی گرم نمیشه