6 اردیبهشت 1405

ژاپنی‌‌ها ورود یک نفتکش را پوشش تلویزیونی زنده دادند

کمبود انرژی در ژاپن در پی بسته شدن تنگه هرمز باعث شد تا ژاپنی‌ها ورود یک نفتکش به این کشور را زنده از تلویزیون پخش کنند.
تصویر نمایه‌ی ‌050***6‌
@user17091017847685891566 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
از برکات جنگه که خواری این از خود راضی ها رو ببینیم.
@user1777119837406 اردیبهشت 1405
آخه جنگ چه برکتی داره ...
تصویر نمایه‌ی ‌050***6‌
@user17091017847685891566 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
فقط ۴۷ سال ما تحریم باشیم،بزار دنیا هم مثل ما مزه محرومیت،دارو،دزدی دارو در کرو نا و کمبود امکانات رو ببینه،شاید دست از تحریم ما برداره،نگو ۴۰۰ کیلو اورانیوم داریم که اونها خود بمب اتم رو دارند!!!اومدن درس اخلاق به ما بدن.
اگه بازم نداشت از طرف جهان اولی ها،چرا به ایران حمله کردند!!!برکت داشته؟
16:02 - 6 اردیبهشت 1405

55 بازدید



1 پاسخ

@user1777183724216 اردیبهشت 1405
متاسفانه تو هیچی نمیدونی