@user17091017847685891566 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز برکات جنگه که خواری این از خود راضی ها رو ببینیم.
@user17091017847685891566 اردیبهشت 1405در پاسخ به وفقط ۴۷ سال ما تحریم باشیم،بزار دنیا هم مثل ما مزه محرومیت،دارو،دزدی دارو در کرو نا و کمبود امکانات رو ببینه،شاید دست از تحریم ما برداره،نگو ۴۰۰ کیلو اورانیوم داریم که اونها خود بمب اتم رو دارند!!!اومدن درس اخلاق به ما بدن.