اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فرمانده نیروی زمینی ارتش: قدرت منطقه‌ای با همراهی جبهه مقاومت در حال شکل‌گیری است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: قدرت منطقه‌ای با همراهی جبهه مقاومت در حال شکل‌گیری است و توفیقات بیشتری با جان‌فشانی سربازان اسلام محقق خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش: قدرت منطقه‌ای با همراهی جبهه مقاومت در حال شکل‌گیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش بعدازظهر امروز در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان با بیان اینکه همه باید قدر ولایت فقیه را بدانیم، اظهار کرد: قدرت منطقه‌ای با همراهی جبهه مقاومت در حال شکل‌گیری است و توفیقات بیشتری با جان‌فشانی سربازان اسلام محقق خواهد شد.

وی با اشاره به دستاوردهای جبهه مقاومت در چند محور اساسی بیان کرد: با رشادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به معنای واقعی کلمه نماد شهدای مقاومت است و همچنین هشت شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در سوریه و دیگر شهدای راه مقاومت امروز موضوع نظم نوین جهانی که مدنظر امامین انقلاب بوده، به‌خوبی در حال شکل‌گیری است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: به منصه ظهور رسیدن جبهه حق و مقاومت نزد نظم نوین جهانی به نفع اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

حیدری همچنین با بیان اینکه نفی نظام سلطه یکی دیگر از دستاوردهای جبهه مقاومت بوده است، گفت: زمانی کشورهای ابرقدرت، دنیا را عادت داده بودند تا یا سلطه‌پذیر باشند یا زیر یوغ آنها قرار گیرند و از اهداف آنها پشتیبانی کنند؛ اما امروز راهبردهای رهبری عظیم‌الشأن و امام راحل و همچنین رشادت‌های سربازان محور مقاومت خط بطلانی بر این تئوری کشیده است.

وی تأکید کرد: امروز تعالیم محور مقاومت به جوانان مبارزه با استکبار، ایستادگی و دفاع از مستضعفین را آموزش می‌دهد و این خط باقوت ادامه دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین تنگ شدن حلقه محاصره رژیم کثیف صهیونیستی را از دیگر توفیقات جبهه مقاومت دانست و گفت: رژیم منحوس صهیونیستی که روزگاری داعیه از نیل تا فرات را در سر می‌پرورانید، امروز مجبور به دیوارکشی در مرزهای خود شده است و این نشان می‌دهد که جبهه مقاومت باقدرت پیش می‌رود.

حیدری ادامه داد: امروز صهیونیست‌ها حتی مقابل سلاح‌های دست‌ساز نیروهای جبهه مقاومت نیز توان مقابله ندارند و دولت‌های استکباری در رویارویی با جبهه مقاومت عرصه را برای خود تنگ می‌بینند.

وی همچنین با اشاره به شکست هیمنه رژیم صهیونیستی و دولت استکباری آمریکا در جهان و همچنین اقتدار پوشالی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی با تلاش‌های جبهه مقاومت گفت: امروز با توفیقاتی که در محور مقاومت به‌دست‌آمده است، صهیونیست‌ها حتی نمی‌توانند مقابل سلاح‌های دست‌ساز جوانان مقاوم و مستحکم مسلمان بایستند و هیمنه گنبد آهنین آنها از دست ‌رفته است و این جز با رشادت‌های هم‌رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی محقق نمی‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: با تلاش‌های سربازان جبهه مقاومت به‌زودی شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهیم بود و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز این امر را نوید داده‌اند.

حیدری با اشاره به برگزاری این اجلاسیه گفت: ۲ شهید عزیز، ناظر و شاهد بر مجلس باشکوه امروز هستند که شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سرباز و فرمانده میدانی ولایت مطلقه فقیه در جبهه ولایت و محور مقاومت یکی از شهدایی محسوب می‌شود که در اجلاسیه دامغان شاهد و ناظر است.

وی همچنین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را سید و سالار شهیدان محور مقاومت توصیف کرد و گفت: این شهید والامقام آنقدر برای اسلام عزت و عظمت آفرید که رئیس‌جمهور وقت آمریکا درون اتاق فرمان نشست تا عملیات ترور این انسان الهی و فرمانده بزرگ جبهه مقاومت را خودش فرماندهی کند و این عظمتی است که سربازان جبهه مقاومت پیش روی خود می‌بینند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: یکی از منفورترین رؤسای جمهوری آمریکا به نمایندگی از تمام بلوک غرب عملیات ترور این مرد بزرگ را هدایت کرد و این نشان می‌دهد که شهدای جبهه مقاومت هراس بی‌بدیلی بر دل دشمنان اسلام انداختند.

حیدری همچنین با اشاره به خدمات شایان سردار شهید تهرانی مقدم افزود: این شهید والامقام مرد بزرگی بود که برای نخستین بار نسبت به تقویت موشک‌های در اختیار جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد و آرزو داشت تا قلب رژیم صهیونیستی را با این موشک‌ها نشانه بگیرد و دنیای اسلام را از این غده سرطانی پاک کند و حتماً این اتفاق روزی رخ خواهد داد.

وی خاطرنشنان کرد: روح این ۲ شهید بزرگوار به آرزوی دیرینه خود خواهند رسید و آن‌هم نابودی رژیم صهیونیستی است.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول