اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نائب رئیس شیعیان بحرین: شهید سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

نائب رئیس شیعیان بحرین گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و امروز ما نیز این راه را باید ادامه دهیم.

نائب رئیس شیعیان بحرین: شهید سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، شیخ عبدالله دقاق، نائب رئیس شیعیان بحرین بعدازظهر امروز در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان اظهار کرد: شخص مؤمن همیشه فکر و ذکرش جهاد است و مؤمن متدین کسی است که همیشه تلاش کند تا تهدیدها را دفع کند.

وی افزود: ما در این روزها شهادت پیامبر (ص) را گرامی می‌داریم که ایشان تهدیدها را به فرصت تبدیل و دولت اسلامی را پی‌ریزی کردند؛ اسلام همواره مورد تهدید دشمنان خود قرار داشته است و برخی اسلام را در راه مبارزه تنها گذاشتند، اما امام رضا (ع) همه تهدیدها را با رفتار و اعمال خود به فرصت تبدیل کردند.

نائب رئیس شیعیان بحرین با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و امروز ما نیز این راه را باید ادامه دهیم، ادامه داد: فرصت‌ها مگر در شرایطی که با تهدیدها و چالش‌های جدی مواجه هستیم به دست نمی‌آیند و باید این تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کنیم و سپهبد شهید قاسم سلیمانی این کار را کرد.

شیخ دقاق بیان کرد: حشدالحشبی و نیروهای مقاومت در عراق و سایر کشورها تشکیل شد و مقابل رژیم قد علم کرد و داعش را به ذلت کشاند و شهید سلیمانی در سوریه و عراق و سایر کشورها داعش را ریشه‌کن کرد و علمای دین و پیروان ائمه (ع) این را به ما یاد دادند که باید از تهدیدها فرصت ساخت.

وی بیان کرد: حضرت آیت‌الله خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای به ما این موارد را یاد دادند و ما این‌ها را از این بزرگواران یاد گرفتیم که باید از هر تهدیدی فرصت ساخت.

نائب رئیس شیعیان بحرین اضافه کرد: آیت‌الله طباطبایی از افراد متدین و بزرگواری است که بسیار در لبنان و جهان اسلام تأثیرگذار است و همت والا و بلندی در راه خود دارد و تهدیدها و چالش‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

شیخ دقاق بیان کرد: زندگی در غربت و دوری از خانواده و کشور باعث نشد که آیت‌الله طباطبایی در راه خود کم بگذارد و اقدامات ارزنده‌ای را در لبنان انجام داد و با تمام توان و امکانات از مقاومت اسلامی حمایت کرد.

وی افزود: آیت‌الله طباطبایی در تأسیس شبکه المنار کمک شایانی کرد و شاهد بودیم که در جنگ‌های نابرابر او تأثیر بسیاری در راه اسلام گذاشت و این شبکه تلویزیونی باقدرت به راه خود ادامه می‌دهد و پخش ویژه‌برنامه‌های آن در راه پاسداشت شعائر اسلامی ادامه دارد.

نائب رئیس شیعیان بحرین گفت: باید به دوران زندگی امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای و بزرگان جهان اسلام توجه کنیم که چگونه آنها همیشه به عبادت می‌پرداختند و ختم قرآن را همواره در برنامه داشتند.

شیخ دقاق بیان کرد: این تأثیرات نمایان نمی‌شود، جز اینکه انقطاع در راه حق را از سوی آنها شاهد باشیم و این رهبران بزرگ دینی خود را از دنیا در راه اسلام و خدا جدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: سیدحسن نصرالله و مقاومت لبنان در تلاش ویژه‌ای برای تعالی دین مبین اسلام هستند و امیدواریم با تلاش‌های آنها شاهد اعتلای این دین مبین و ظهور آقا امام زمان (عج) باشیم.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول