اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سفیر یمن در ایران: محور مقاومت راه خود را با قدرت ادامه می‌دهد

سفیر یمن در ایران گفت: محور مقاومت راه خود را با قدرت ادامه می‌دهد و تحت تاثیر هیچ تحرک مشکوک و ناامیدکننده‌ای قرار نخواهد گرفت.

سفیر یمن در ایران: محور مقاومت راه خود را با قدرت ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدابراهیم دیلمی، سفیر یمن در ایران بعدازظهر امروز در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در دامغان اظهار کرد: تجلیل از شخصیت مجاهدی چون آیت‌الله طباطبایی بسیار ارزنده است و این مراسم انرژی زیادی به تمام فعالان جبهه مقاومت اسلامی داد.

وی اضافه کرد: بین یمن و ایران روابط نصبی و تاریخی وجود دارد و در راه جهاد و مبارزه و مسیر مهاجرت پیغمبر مشترکات زیادی داریم و مفاهیم این بخش امروز بسیار قائل توجه است.

سفیر یمن در ایران عنوان کرد: پیامبر (ص) به مدینه هجرت و جهاد خود را برای گسترش اسلام آغاز کردند و این مهاجرت و جهاد عبرت‌های زیادی برای ما دارد.

دیلمی گفت: ما در راه خدا مهاجرت کردیم و در راه سختی گام برداشتیم که میوه‌های آن را می‌چینیم و امروز در این راه پرفراز و نشیبی که گام گذاشتیم ثمرات خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه در روزهای شهادت امام رضا (ع) و رحلت پیامبر (ص) باید به فلسفه هجرت آنها توجه شود و پیروزی را نصیب ما سازد، ادامه داد: جنگ ما با دشمنان اسلام بسیار گسترده و در ابعاد نظامی، سیاسی و ... است.

سفیر یمن در ایران عنوان کرد: محور مقاومت راه خود را باقدرت ادامه می‌دهد و تحت تأثیر هیچ تحرک مشکوک و ناامیدکننده‌ای قرار نخواهد گرفت.

دیلمی تصریح کرد: ما پرچم اسلام را همچنان برافراشته نگاه می‌داریم و مصمم هستیم تا در این راه قدم برداریم و ذره‌ای از راه کنونی عقب نخواهیم نشست.

وی تأکید کرد: محور مقاومت امروز باقدرت پیش می‌رود و مرزها را درمی‌نوردد و نیروهای مقاومت تا آخرین روز در میدان خواهند بود.

سفیر یمن در ایران ادامه داد: از برگزاری این اجلاسیه و مردم و نظام اسلامی ایران و دولت و مردم دامغان تقدیر می‌کنیم و امیدواریم این راه باقوت ادامه یابد.

دیلمی با بیان اینکه راه مجاهده و جهاد و مبارزه باقوت ادامه یابد و پیروزی‌های بیشتری نصیب ما خواهد شد، خاطرنشان کرد: به‌واسطه خون پاک همه شهدای راه حق و حقیقت و شهید قدس، شهید سلیمانی و شهید حوثی این راه ادامه می‌یابد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول