اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

طاهری: رئیس‌جمهور در انتصاب مدیران انقلابی تعجیل کند

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان از رئیس‌جمهور مردمی و ولایی ایران خواست تا در انتصابات مدیران انقلابی تعجیل کند.

طاهری: رئیس‌جمهور در انتصاب مدیران انقلابی تعجیل کند

حجت‌الاسلام سیدمحسن طاهری امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: رئیس‌جمهور باید نگاه ویژه‌ای به استان گلستان داشته باشد و در انتصابات مدیران انقلابی و جهادی تعجیل کند تا شاهد برکات فراوانی برای ورود رئیس‌جمهور مردمی و انقلابی در گلستان باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت کشور یک وضعیت نابه‌سامانی است، تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید نگاه ویژه‌ای به استان گلستان داشته باشد.

* بسترهای پیشرفت اقتصادی در استان گلستان فراهم است

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان ابراز کرد: متاسفانه با وجود ظرفیت‌های بی‌نظیری که در استان گلستان شاهد هستیم این استان باید بتواند در زمینه اقتصادی پیشرفت کند و حتی با این ظرفیت کم‌نظیر بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع کند.

طاهری با بیان اینکه گلستان گرفتار مشکلات اقتصادی است، اظهار کرد: متاسفانه اکنون شاهد این هستیم که استان گلستان گرفتار مشکلات اقتصادی است و جزو محروم‌ترین استان‌ها در کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسترهای پیشرفت اقتصادی در استان گلستان فراهم است، خاطرنشان کرد: استان گلستان از نعمات بسیار زیادی همچون دریا، کوه، جنگل و زمین‌های وسیع حاصلخیزی بهره‌مند است و همچنین گلستان یک استان مرزی به شمار می‌رود که اهمیت بسیار زیادی در زمینه صادرات محسوب می‌شود.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان تصریح کرد: استان گلستان رنگین‌کمان اقوام است و با تنوع قومیتی و مذهبی می‌تواند زمینه پیشرفت اقتصادی را در این استان فراهم کند.

انتهای پیام/83019   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول