اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

واکنش توییتری معاون استاندار گلستان به سفر رئیس جمهور

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با نشر جمله در صفحه شخصی خود در توئیتر ضمن تائید سفر روزهای آینده رئیس جمهور به استان گلستان نسبت به انجام این سفر واکنش نشان داد.

واکنش توییتری معاون استاندار گلستان به سفر رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با نشر جمله در صفحه شخصی خود در توئیتر ضمن تائید سفر روزهای آینده رئیس جمهور به استان گلستان نسبت به انجام این سفر واکنش نشان داد.

سیدمحمد دهنوی نوشت: انشاالله روز پنجشنبه گلستان محروم میزبان خوبی برای شانزدهمین سفر سید محرومان باشد.

استفاده از صفت محروم برای گلستان حاوی پیام‌های متعددی است و امید می‌رود محرومیت در زیر پوسته سرسبز استان گلستان و پروژه‌های بسیار بر زمین مانده در این استان سامان یافته و شاهد اتفاقات خوب پس از اجرای این سفر در استان گلستان باشیم.

تعیین تکلیف پروژه گردشگری جزیره آشوراده، احیای خلیج مظلوم گرگان، تعیین تکلیف راه‌آهن شمال به جنوب به عنوان محور توسعه و جهش اقتصادی استان گلستان، ساماندهی وضعیت نابسامان پروژه پتروشیمی گلستان با هزاران نفر سهامداری مردم استان، توسعه اقتصاد در سواحل گلستان با اجرای بندر و توجه به مزیت‌های اقتصادی، تسریع در اختصاص بودجه برای توسعه منطقه آزاد اینچه‌برون جزء مهمترین موضوعاتی است که می‌توان در این سفر مهم آنها را به نتیجه رساند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول