اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پورمعین در گفت‌وگو با فارس:

هیأت مؤسس انجمن خادمان قرآن انتخاب می‌شوند

دبیر اجرایی انجمن خادمان قرآن با اشاره به لزوم انتخاب هیأت مؤسس برای ثبت انجمن، گفت: هر کدام از نمایندگان مجامع تخصصی به صورت داوطلبانه می‌توانند به عنوان اعضای هیأت مؤسس انجمن خادمان قرآن ثبت‌نام کنند.

هیأت مؤسس انجمن خادمان قرآن انتخاب می‌شوند

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، انجمن خادمان قرآن کریم با هدف حمایت از فعالان قرآنی به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد تشکیل شد که نخستین همایش خادمان قرآن کریم 14 و 15 دی‌ماه با حضور 160 خادم قرآن کریم در مشهد مقدس برگزار شد.

در این همایش 8 مجمع تخصصی برای بررسی فعالیت‌های قرآنی تشکیل شد که هر کدام از اعضا با بررسی راهکارهای ارتقای برنامه‌های قرآنی نظرات خود را درباره موضوعات مختلف مطرح کردند.

پس از برگزاری این همایش قرار شد نمایندگان هر کدام از مجامع تخصصی برای پیگیری اساسنامه و ثبت انجمن جلساتی برگزار کنند که نخستین جلسه هفته گذشته با حضور اکثر نمایندگان مجامع تخصصی برگزار شد.

«محمدرضا پورمعین» دبیر اجرایی انجمن خادمان قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری نخستین نشست مجامع تخصصی خادمان قرآن، اظهار داشت: در این نشست نمایندگان مجامع تخصصی در رشته‌های 8گانه از جمله هنرمندان، حافظان، قاریان، مدیران و فعالان قرآنی، پژوهشگران و مفسران، ناشران، رسانه های دیجیتال و اساتید و داوران قرآن به بررسی اساسنامه مجمع خادمان قرآن پرداختند.

وی به عدم حضور نماینده مجمع حفظ اشاره کرد و گفت: در جلسه اخیر مفاد اساسنامه بررسی شد که هر کدام از نمایندگان مجامع تخصصی نیز نظرات خود را درباره موضوعات اساسنامه مطرح کردند که البته نحوه اجرایی شدن آن نیز مورد بحث قرار گرفت.

برگزاری دومین نشست نمایندگان مجامع تخصصی

پورمعین با بیان اینکه برای رسیدن به نتایج مطلوب باید جلسات محوری و کاربردی‌تری برگزار شود، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جلسه هفته گذشته نتایج قابل قبولی نداشت و نمایندگان مجامع تخصصی به نظرات واحدی نرسیدند باید قبل از سال آینده جلسه دیگری برگزار شود تا بتوانیم برای ثبت اساسنامه انجمن خادمان قرآن برنامه‌ریزی کینم.

دبیر اجرایی انجمن خادمان قرآن با اشاره به لزوم داشتن هیأت مؤسس برای این انجمن، گفت: هر کدام از نمایندگان مجامع تخصصی به صورت داوطلبانه می‌توانند به عنوان اعضای هیأت مؤسس انجمن خادمان قرآن ثبت‌نام کنند چرا که برای ثبت این انجمن باید گروهی به عنوان هیأت مؤسس انتخاب شوند.

وی از برگزاری دومین جلسه نمایندگان مجامع تخصصی انجمن خادمان قرآن خبر داد و گفت: برای ثمردهی برنامه‌ها بهتر است تا پایان سال جلسه دیگری با حضور نمایندگان مجامع تخصصی برگزار شود که به احتمال زیاد این جلسه هفته آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول