اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

دبیر انجمن خادمان قرآن در گفت‌وگو با فارس:

نمایندگان مجامع تخصصی انجمن خادمان قرآن گردهم می‌آیند

دبیر انجمن خادمان قرآن با اشاره به برگزاری نشست نمایندگان مجامع تخصصی این انجمن، گفت: نشست تخصصی خادمان قرآن با حضور نمایندگان مجامع 8گانه با هدف تصویب اساسنامه این انجمن سوم اسفندماه برگزار می‌شود.

نمایندگان مجامع تخصصی انجمن خادمان قرآن گردهم می‌آیند

«محمدرضا پورمعین» دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس درباره روند فعالیت‌های این انجمن اظهار داشت: نخستین جلسه هم‌اندیشی انجمن خادمان قرآن کریم 14 و 15 دی‌ماه در مشهد مقدس برگزار شد. در این جلسه هشت گروه تخصصی تشکیل و اعضای آن برای توسعه فعالیت‌های قرآنی به بحث و بررسی پرداختند.

اساسنامه انجمن خادمان قرآن به تصویب می‌رسد

وی با اشاره به برگزاری نشست نمایندگان مجامع تخصصی 8 گانه، افزود: این نشست با حضور نمایندگان 8 مجمع تخصصی انجمن خادمان قرآن سوم اسفندماه در دبیرخانه این انجمن مستقر در معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

پورمعین به اهداف برگزاری نشست نمایندگان مجامع تخصصی 8گانه انجمن خادمان قرآن اشاره کرد و افزود: در این نشست اساسنامه انجمن خادمان قرآن که با حضور اعضا در مشهد مورد بررسی قرار گرفت به تصویب نهایی می‌رسد تا پس از آن روند ثبت انجمن خادمان قرآن طی شود.

اسامی نمایندگان مجامع تخصصی 8گانه انجمن خادمان قرآن

دبیر انجمن خادمان قرآن درباره اعضای نمایندگان مجامع تخصصی 8گانه خاطر نشان کرد: در این نشست حجت‌الاسلام «محمدرضا حشمتی» معاون قرآن و عترت ارشاد و «عباس سلیمی» نماینده مجمع اساتید و داوران، «سید مهدی سیف» نماینده مجمع آموزش، «شهریار پرهیزکار» نماینده مجمع حفظ، «محمدعلی خواجه‌پیری و سیدعلی سرابی» نمایندگان مجمع مدیریت و فعالان قرآنی، «سیدرضا بنی‌رضی» نماینده مجمع هنرمندان، «فتح‌الله علامه» نماینده مجمع ناشران و رسانه،حجت‌الاسلام «سعید بهمنی» نماینده مجمع قرآن‌پژوهان و تفسیر، «احمد سجادی» نماینده مجمع تولیدکننده آثار دبیرخانه حضور خواهند داشت.

به گزارش فارس انجمن خادمان قرآن در سال جاری با هدف ایجاد انگیزه و بستر مناسب جهت رشد اعضای مجمع و حمایت مادی و معنوی از خادمان و فعالان قرآنی تشکیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول