اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر

محافل جانبی مسابقات سراسری قرآن کریم کار خود را آغاز کرد

مدیر‌کل اوقاف استان آذربایجان شرقی از آغاز محافل جانبی مسابقات سراسری قرآن کریم همزمان با آغاز دهه فجر خبر داد.

محافل جانبی مسابقات سراسری قرآن کریم کار خود را آغاز کرد

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس سی‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از روز 6 اسفند‌ماه 1393 با حضور بیش از 470 قاری، حافظ و مفسر قرآن کریم آقا و خانم در شهر تبریز آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام «سید‌شهاب‌الدین حسینی» مدیر‌کل اوقاف استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس از آغاز محافل قرآنی سی‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح استان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های جانبی مسابقات کشوری قرآن کریم برگزاری محافل قرآنی در سراسر استان است که طبق برنامه‌ریزی این برنامه‌ها همزمان با آغاز دهه مبارک فجر از روز گذشته آغاز شد.

وی از برگزاری ۷ محفل در روز نخست خبر داد و گفت: در این محافل قرار است تعدادی از قاریان بین‌المللی ایرانی و خارجی حضور پیدا کنند که در آغاز محافل اولین گروه از قاریان بین‌المللی قرآن کریم شامل حمید شاکر‌نژاد، وحید وکیلی و انصاری، تلاوت در محافل قرآن کریم را آغاز کردند و اولین محفل در پایگاه هوایی تبریز برگزار شد.

حسینی از ادامه این محافل بعد از مسابقات خبر داد و گفت: این محافل با شعار «از بهار انقلاب تا بهار طبیعت با بهار قرآن» همزمان با دهه فجر آغاز و قرار است تا نزدیکی سال نو ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول