اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

میزبانی تبریز از مسابقات سراسری قرآن کریم قوت گرفت

در حالی که حدود دو ماه تا برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم باقی مانده است، احتمالات درباره میزبانی تبریز از این رقابت‌ها قوت گرفته و مدیر‌کل اوقاف آذربایجان شرقی هم چند روز پیش این خبر را اعلام کرد.

میزبانی تبریز از مسابقات سراسری قرآن کریم قوت گرفت

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، مسابقات سراسری قرآن کریم همه ساله همزمان با سالروز میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد‌(ص) در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود که امسال این روز فرخنده برابر با 19 دی‌ماه است و در حالی‌ که کمتر از دو ماه تا آن زمان باقی‌ مانده میزبانی شهر تبریز برای این دوره از مسابقات بیش از سایر استان‌ها قوت گرفته است.

در حالی که زمزمه‌ها برای میزبانی تبریز از ماه‌ها قبل به گوش می‌رسید؛ مدیر‌کل اوقاف استان آذربایجان شرقی 24 آبان‌ماه در آیین افتتاحیه مرحله شهرستانی مسابقات این استان از میزبانی تبریز برای مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

این خبر را در حالی مدیر‌کل اوقاف آذربایجان شرقی اعلام کرد که مسئولان سازمان اوقاف هنوز در حال بررسی شرایط میزبانی تبریز هستند و رئیس مرکز قرآنی این سازمان هم‌اکنون با همین منظور در تبریز به سر می‌برد.

این رقابت‌ها سال گذشته به میزبانی شهر شیراز پاتخت ادب و فرهنگ ایران زمین برگزار شد و همه شرکت‌کنندگان از میزبانی خوب مردم میهمان‌نواز این شهر ابراز رضایت کردند.

به هر حال از طرفی با توجه به سردی هوای تبریز در ایام زمستان و از سویی دیگر میزبانی شایسته تبریزی‌ها از مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که سال 1391 در این شهر برگزار شد باید دید که آیا آنها می‌توانند رضایت نخبگان قرآنی کشور را فراهم کنند یا نه؟

انتهای پیام/م.خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول