اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حجت‌الاسلام حسینی به فارس گفت

تدارک گسترده تبریزی‌ها برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی از تدارک گسترده این استان برای برگزاری هر‌چه بهتر سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

تدارک گسترده تبریزی‌ها برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس شهر تبریز به عنوان میزبان سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم انتخاب و مسئولان این شهر حدود دو‌ماه مانده به برگزاری مسابقات در پی تدارک برنامه‌های مختلف برای برگزاری هر‌چه بهتر مسابقات هستند.

حجت‌الاسلام «سید‌شهاب‌الدین حسینی» مدیر‌کل اوقاف استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در‌خصوص میزبانی این استان از مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: میزبانی سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با تقاضای نماینده ولی فقیه و امام‌ جمعه استان و موافقت رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به آذربایجان شرقی واگذار شده و این رقابت‌ها اسفند‌ماه 1393 در شهر تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه ستاد عالی مسابقات هفته جاری با حضور استاندار

وی از تشکیل کمیته‌های مختلف برگزاری مسابقات خبر داد و گفت: کمیته‌های مختلف برگزاری مسابقات تشکیل و احکام مسئولان کمیته‌‌ها هم صادر شده است، همچنین تا‌کنون ستاد اجرایی و ستاد راهبردی مسابقات تشکیل شده و ستاد عالی مسابقات هفته جاری با ریاست استاندار تشکیل جلسه خواهد داد.

سالن همایش‌های مصلای امام‌خمینی(ره) تبریز میزبان مسابقات

حسینی در‌خصوص سالن برگزاری این مسابقات گفت: این رقابت‌ها در دو سالن مجزا در دو بخش خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود که رقابت آقایان با حضور 230 شرکت‌کننده در سالن همایش‌های مصلای اعظم امام‌خمینی(ره) تبریز و رقابت خانم‌ها با حضور بیش از 180 نفر به احتمال زیاد در تالار پتروشیمی این شهر برگزار می‌شود.

برگزاری دو همایش در کنار مسابقات

مدیر‌کل اوقاف استان آذربایجان شرقی از برگزاری دو همایش در کنار این رقابت‌ها خبر داد و گفت: در کنار برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم دو همایش با عناوین «علامه طباطبایی و قرآن» و «استاد شهریار و قرآن» برگزار می‌شود، همچنین برپایی نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات قرآنی از دیگر برنامه‌های جانبی مسابقات است که در کنار سالن برگزاری مسابقات آقایان برپا خواهد شد.

برپایی 150 محفل انس با قرآن در کنار مسابقات

وی برگزاری محافل قرآن را از دیگر برنامه‌های جانبی مسابقات سراسری قرآن کریم برشمرد و گفت: یکی از برنامه‌های ما در کنار برگزاری مسابقات اجرای محافل قرآنی در سطح استان است که طی آن 150 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ایرانی و مصری در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول